ببینید | آتش سوزی هولناک در حرم مطهر رضوی

شب گذشته یکی از ماشین‌های شست‌ و شوی حرم مطهر رضوی در صحن آزادی دچار حریق شد.
ببینید | آتش سوزی هولناک در حرم مطهر رضوی

اخبار حوادث هرروز در سراسر دنیا اتفاق می افتد. اخبار حوادث هم برای آگاهی مردم از محیط پیرامون خود و هم برای عبرت گرفتن از سرنوشت دیگران منتشر می شود. در اخبار حوادث سراغ هر سوژه ای می رویم، گاه موضوع حادثه است گاه قتل و جنایت و گاه عجز و خیانت و... . اخبار حوادث حد و مرز ندارد زیرا در جهانی پر از اتفاق و بلا و ناهنجاری زندگ می کنیم. اخبار حوادث امروز از آتش سوزی خبر دارد. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

دیگران چه می خوانند:

به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، شب گذشته یکی از ماشین‌های شست‌ و شوی حرم مطهر رضوی در صحن آزادی دچار حریق شد که به سرعت توسط یگان مستقر آتش‌نشانی مهار شد.

خوشبختانه این حریق خسارت جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

 شرایط عادی حرم مطهر رضوی پس از آتش‌سوزی محدود در راهروی یکی از رواق‌ها

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به جزئیات این حادثه و مهار این آتش‌سوزی گفت: متاسفانه امشب یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ورودی رواق حضرت زهرا(س) رخ داد که خوشبختانه در کمترین زمان حادثه کنترل و مدیریت شد.

با بروز این حادثه بلافاصله نیروهای اطفای حریق حرم مطهر وارد عمل شدند و آتش مهار و شرایط کنترل شد. بحمداله هیچ آسیبی متوجه زائران گرامی نشده است. 

 با توجه به انجام اقدامات لازم و تامین شرایط ایمنی، خوشبختانه هم‌اکنون هیچ گونه نگرانی برای حضور زائران در صحن‌ها و رواق‌های مجاور وجود ندارد، شرایط صحن آزادی به روال عادی برگشته است و صحن آزادی نیز به روی زائران باز خواهد شد.

گزارش‌های اولیه حاکی است یکی از خودروهای کفشوی حرم مطهر در محل خود پارک بوده که باطری این خودرو به دلیل نقص ایجاد شده جرقه می‌زند. در فاصله اندکی از این خودرو نیز چند بنر و مقداری مواد اشتعال‌زا وجود داشته که دچار حریق می‌شود و به تبع آن چند تخته فرش نیز آتش می‌گیرد اما خوشبختانه در همان دقایق اولیه، همه فرش‌های دیگر جمع آوری می‌شود و این حریق به‌طور کامل مهار می‌شود.

یک خبر دیگر از آتش سوزی | پنج مصدوم در آتش سوزی منزل

مسکونی

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره اقدامات اورژانس برای رسیدگی به مصدومان این حادثه و علت وقوع حریق گفت: ساعت 13:41 امروز 9 اردیبهشت، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در کرمان به سامانه 115 اورژانس اطلاع داده شد که پس از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر شدند. 

وی با بیان اینکه محل حادثه واقع در زنگی آباد، شهرک گلخانه بود، تصریح کرد:‌ بر اساس اعلام کارشناسانی که علت وقوع حادثه را بررسی کردند نشت سیلندر گاز موجب آتش گرفتن یک منزل مسکونی شده بود.

سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس که در محل حضور داشتند به مصدومان این حادثه رسیدگی کردند و اقدامات درمانی اولیه را انجام دادند. 

به گفته وی، این حادثه پنج مصدوم بر جای گذاشته است که هر پنج نفر برای تکمیل روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند. 

ببینید | آتش سوزی هولناک در حرم مطهر رضوی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟