اخبار حوادث | جسد قطعه قطعه شده زن جوان در گونی | سر و دست ها هنوز پیدا نشده

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که یک یا چند نفر یک زن جوان را مثله کرده، کشته و جسدش را در داخل گونی انداخته اند. ماجرا از چه قرار است؟
اخبار حوادث | جسد قطعه قطعه شده زن جوان در گونی | سر و دست ها هنوز پیدا نشده

اخبار حوادث: به گفته دختر جوان: وقتی از مترو پیاده شدم رفتم کنار خیابان و منتظر ماشین شدم، به خیال اینکه مسافرکش هستند سوار شدم...

اخبار حوادث: برادران دوقلو به بهانه مسافرکشی دختر جوان را سوار خودروشان کرده و با کشاندن او به خانه‌ای در خارج از شهر وی را قربانی نیت شوم خود کردند.

دیگران چه می خوانند:

کشف نیم‌تنه و پا‌های زنی ناشناس در کنار سطل زباله در دو محله تهران پلیس را با معمای جنایی تازه‌ای رو به رو کرد.

ساعت 2 بامداد 18 اردیبهشت یک کارگر شهرداری که در حال جمع‌آوری زباله‌ها بود در کنار سطل زباله، چشمش به گونی بزرگی افتاد. مرد جوان به سمت گونی رفت و با نزدیک شدن به آن، متوجه آثار خون شد. وقتی در گونی را باز کرد ناگهان با نیم‌تنه یک زن داخل گونی مواجه شد و بلافاصله وحشت‌زده موضوع را به پلیس خبر داد. لحظاتی بعد از گزارش کشف جسد، مأموران کلانتری 160 خزانه راهی محل حادثه شدند.

اخبار حوادث | دختر جوان قربانی نقشه شوم | اعتراف برادران دوقلو
در ادامه با اعلام ماجرا به بازپرس ویژه قتل تیم جنایی نیز در محل حاضر شد. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود 24 ساعت قبل اعلام کردند و در بررسی‌ها مشخص شد که جسد متعلق به زنی حدوداً 35 ساله است.

نیم‌تنه کشف شده به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. در حالی که بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت، ساعت 5 بامداد و تنها سه ساعت پس از کشف نیم‌تنه، گزارش کشف یک گونی دیگر که داخل آن، قطعات دیگری از جسد زن جوان بود اعلام شد.

این بار گونی خونین در کنار بزرگراه محلاتی توسط رهگذران پیدا شده بود. با گزارش این خبر، اعضای تیم جنایی در محل حاضر شدند و با باز کردن دو گونی، داخل آن با پا‌هایی مواجه شدند که نشان می‌داد متعلق به یک زن است.

تطبیق اولیه پا‌ها و نیم‌تنه کشف شده، مشخص شد که پا‌ها و نیم‌تنه متعلق به یک نفر بوده است. با کشف پا‌های زن ناشناس، تحقیقات برای کشف دست‌ها و سر او در حالی ادامه دارد که بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف قطعات و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.

اخبار حوادث | جسد قطعه قطعه شده زن جوان در گونی | سر و دست ها هنوز پیدا نشده

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟