سهام عدالت l ارزش سهام عدالت بالا رفت؟

ارزش سهام عدالت و بورس در هفته‌ای که گذشت کمتر از یک درصد رشد کرد. در این خبر ارزش سهام عدالت و سود این سهام را برسی می کنیم .
سهام عدالت l ارزش سهام عدالت بالا رفت؟

ارزش سهام عدالت و بورس در هفته‌ای که گذشت کمتر از یک درصد رشد کرد. در نهایت شاخص کل بورس به محدوده یک میلیون و 463 هزار واحد رسید. اما ارزش سهام عدالت در هفته سوم فروردین ماه چقدر بود؟سهام عدالت نیز این هفته در حدود یک درصد رشد کرد اما فروش آن متوقف و مشروط شد. امروز ارزش سهام عدالت و چگونه ارزایابی می شود؟ در ادامه این محاصبه سهام عدالت را می خوانید: 

بورس روز یکشنبه از محدوده یک میلیون و 461 هزار واحدی به سطح یک میلیون و 463 هزار واحد رسید. ارزش معاملات در این هفته رکورد شکست و شاخص 0٫13 درصد رشد کرد.

دیگران چه می خوانند:

ارزش سبد 532 هزار تومانی در پایان این هفته یعنی 17 فروردین ماه به 14 میلیون و 60 هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت 13 میلیون و 723 هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت در پایان این هفته به 26 میلیون و 481 هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته گذشته برابر با 25 میلیون و 847 هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد 492 هزار تومانی طی روز چهارشنبه و آخرین روز معاملاتی این هفته، به 13 میلیون و 30 هزار تومان رسید. این ازرش در هفته قبل معادل 12 میلیون و 718 هزار تومان بود.


ارزش 6٠ درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی به هشت میلیون و 436 هزار تومان رسیده است.

شروط فروش سهام عدالت چیست؟
شرط اول این است که بازار از نظر حجم و قیمت سهام و معاملات متعادل شود. شرط بعدی به آیین نامه برمی‌گردد، در واقع باید آئین‌نامه اجرایی سهام عدالت چه برای روش مدیریت مستقیم و یا روش غیرمستقیم اصلاح شود.

سومین شرط نیز به چگونگی برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت مربوط می‌شود. مقرر شده که مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی برگزار شود و کسانی که سجامی شده‌اند به صورت غیرحضوری رای دهند.

 

سهام عدالت l ارزش سهام عدالت بالا رفت؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟