ویدئو | ناراحتی شدید رعنا آزادی ور از مجری کم حافظه | دلخوری رعنا آزادی ور از مجری معروف

رعنا آزادی ور بازیگر معروف کشور و همسر مهدی پاکدل نسبت به فراموشی نام و نام خانوادگی توسط مجری معروف انتقاد کرد.
ویدئو | ناراحتی شدید رعنا آزادی ور از مجری کم حافظه | دلخوری رعنا آزادی ور از مجری معروف

به گزارش روابط‌گستر؛ رعنا آزادی ور از فراموشی نام خود توسط مجری ناراحت است. رعنا آزادی ور این ناراحتی را بروز داد. رعنا آزادی ور بازیگر معروف سینمای کشور است. رعنا آزادی ور این روزها با فیلم محبوب "جیران" مهمان شبکه نمایش خانگی است. رعنا آزادی ور همسر دیگر بازیگر سرشناس کشور یعنی "مهدی پاکدل" است.

ویدئوی ناراحتی رعنا آزادی ور از فراموشی نام خود توسط مجری را ببینید.

دیگران چه می خوانند:

بیوگرافی و زندگینامه کامل رعنا آزادی ور
نام : رعنا
نام خانوادگی: آزادی ور
تاریخ تولد: 17 فروردین ماه 1362
محل تولد: تهران
زمینه فعالیت: بازیگر
وضعیت تاهل: متاهل
نام همسر: مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور 17 فروردین 1362 در تهران متولد شد.

رعنا آزادی ور مانند بسیاری از بازیگران تمایلی به صحبت راجع به خانواده خود نداشته و اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی رعنا آزادی ور در دسترس نمی باشد.

رعنا آزادی ور در 19 سالگی با شرکت در آموزشگاه بازیگری، دوره های بازیگری را به همراه چهره هایی چون صابر ابر، ساره بیات و نرگس محمدی زیر نظر اساتیدی همچون ناصر تقوایی، پیام دهکردی، پانته آ پناهی ها و شادمهر راستین گذراند.

رعنا آزادی ور با اولین نقش خود در فیلم مارمولک به اهالی هنر معرفی شد و با بازی در فیلم پارک وی، موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

رعنا آزادی ور از بازیگران گزیده کار در سالهای ابتدایی ورود خود به هنر بود چرا که با انتخاب های مناسب خود و حضور در آثار کارگردانان مطرح توانست تجربه هایی بسیاری در کارنامه هنری خود کسب کند.

ازدواج رعنا آزادی ور
در سالهای اخیر بارها شایعاتی مبنی بر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود که هر بار تکذیب و به دست فراموشی سپرده شد تا اینکه در 29 آبان 1399، عاطفه رضوی بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل، با انتشار عکسی دو نفره از این زوج هنری، خبر ازدواج آنها را به طور رسمی اعلام کرد.

عاطفه رضوی بازیگر مطرح کشورمان و همسر حسین پاکدل در اینستاگرام خود نوشت:

دوستتان دارم خصوصا کنار هم. مبارکمان باشد

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در موزیک ویدئوی همایون شجریان
همایون شجریان در سال 1395، آلبومی به نام رگ خواب را روانه بازار موسیقی کرد که شامل قطعه ای به نام ابر می بارد بود. در موزیک ویدئوی این قطعه، رعنا آزادی ور به همراه مهدی پاکدل نقش اصلی را بر عهده داشتند. هنگام انتشار خبر ازدواج این زوج، بسیاری از مخاطبان از نقش مهم این موزیک ویدئو در زندگی آنها صحبت کردند.

بیوگرافی مختصری از همسر رعنا آزادی ور
مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد 10 تیر 1359 در اصفهان است. او برادر حسین پاکدل مجری و بازیگر مطرح کشورمان است.

مهدی پاکدل با فیلم سینمایی آبی به سینما راه یافت و با سریال با من بمان به مخاطبان تلویزیون معرفی شد. اوج شهرت مهدی پاکدل به نقش آفرینی او در سریال ستایش و نقش طاهر باز می گردد. از جمله آثار مشهور مهدی پاکدل می توان به فیلم های چهارراه استانبول، محمدرسول الله، تنگه ابوقریب،سریال گمشده، کیمیا و... اشاره کرد.

مهدی پاکدل در سال 1389 با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد که زندگی آنها در سال 1395 به جدایی ختم شد. این بازیگر پس از چند سال با رعنا آزادی ور ازدواج کرد.

افتخارات خانم رعنا آزادی ور
رعنا آزادی ور از جمله ازیگرانی است که آهسته اما پیوسته مسیر موفقیت خود را طی می کند. او در اولین حضور خود در شبکه نمایش خانگی و بازی در سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان، توانست برنده تندیس بهترین بازیگر زن درام از بیست و یکمین جشن حافظ در سال 1400 شود.

ورود رعنا آزادی ور به عرصه هنر
رعنا آزادی ور در نوزده سالگی به کلاسهای آزاد بازیگری رفته و دوره های آن را گذراند سپس در سال 1382 برای بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی انتخاب شد و به صورت جدی کار بازیگری خود را آغاز کرد.

شهرت رعنا آزادی ور
رعنا آزادی ور با یک فیلم بسیار خوب و ماندگار کار بازیگری خود را آغاز کرد اما اوج شهرت رعنا آزادی ور را می توان به حضور در فیلم پارک وی به کارگردانی فریدون جیرانی در سینما و سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان برشمرد.

فیلم های مشترک رعنا آزادی ور و همسرش
رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل پیش از ازدواج بارها در فیلم هایی مشترک همکاری داشته اند که می توان فیلم «آمین»،«لحظه ای و دیگر هیچ»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و سریال «جیران» در نمایش خانگی را نام برد.

رعنا آزادی ور در سریال جیران
جیرانی سریالی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در سال 1400 است که از 24 بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

این سریال پر بازیگر به ماجرای دلدادگی ناصرالدین شاه قاجار به دختری روستا زاده به نام خدیجه تجریشی، ازدواج با او و وقایع بعد از مرگ امیرکبیر می پردازد و برها ای ززندگی این شاه قاجار را به تصویر می کشد.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، هومن برق نورد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، الهام نامی، رضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور و... در این سریال تاریخی نقش آفرینی کرده اند.

رعنا آزادی ور نقش تاج السلطنه همسر دوم عقدی شاه و مادر ولیعهد آینده و مهدی پاکدل نقش سلمان و همسر پنهانی مهدعلیا را در سریال جیران بر عهده دارند.

رعنا آزدی ور در سریال زخم کاری
سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در سال 1400 است که داستان آن بر پایه رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد به نگارش درآمده است.

زخم کاری یکی از سریال های پرمخاطب و جذاب نمایش خانگی است که بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، مه لقا باقری، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی در آن به هنرمندی پرداختند.

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا همسر مالک زنی به شدت طمع کار و هیستریک، به شدت درخشید و شخصیت ماندگاری را از خود بر جای گذاشت.

فیلم های سینمایی رعنا آزادی ور
مرد بازنده :محمد حسین مهدویان، 1400
هفته‌ای یک‌بار آدم باش :شهرام شاه‌حسینی، 1399
تارا :کاوه قهرمان، 1399
سونامی :میلاد صدرعاملی، 1397
به وقت خماری :محمدحسین لطیفی، 1396
بهت :عباس رافعی، 1396
چهارراه استانبول :مصطفی کیایی، 1396
لونه زنبور :برزو نیک‌نژاد، 1396
در وجه حامل :بهمن کامیار، 1396
حریم شخصی :احمد معظمی، 1395
مرداد :بهمن کامیار، 1395
خشم و هیاهو :هومن سیدی، 1394
وقتی برگشتم :وحید موسائیان، 1394
محمد رسول الله :مجید مجیدی، 1393
این سیب هم برای تو :سیروس الوند، 1393
خانه دختر :شهرام شاه حسینی، 1393
داره صبح میشه :یلدا جبلی، 1393
نخودی :جلال فاطمی، 1388
آفتاب پشت ابر :رضا سبحانی، 1387
تهران در جستجوی زیبایی :مهدی کرم پور، 1387
درباره الی :صغر فرهادی، 1387
خاک آشنا :بهمن فرمان آرا، 1386
شیرین :عباس کیارستمی، 1386
پارک وی :فریدون جیرانی، 1385
زاگرس :محمدعلی نجفی، 1384
کارگران مشغول کارند :مانی حقیقی، 1384
هوو :علیرضا داوودنژاد، 1384
مارمولک :کمال تبریزی، 1382

رعنا آزادی ور در نمایش خانگی
زخم کاری :محمدحسین مهدویان، 1400
جیران :حسن فتحی، 1400

رعنا آزادی ور در تئاتر
خانه بوشاسپ درازست :علی اتحاد، 1396

جوایز و افتخارات رعنا آزادی ور
نامزد بهترین بازیگر زن در هشتمین جشن حافظ، 1384
نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهاردهمین جشن سینمای ایران، 1389
برنده بهترین بازیگر زن درام در بیست و یکمین جشن حافظ، 1400

ویدئو | ناراحتی شدید رعنا آزادی ور از مجری کم حافظه | دلخوری رعنا آزادی ور از مجری معروف

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟