واکنش فریبا نادری افشاگری‌ها درباره خشونت علیه زنان درسینما

فریبا نادری با اشاره به اینکه در گذشته میزان تعارضات جنسی و خشونت علیه زنان در سینما بیشتر بود، تأکید کرد که پر رنگ شدن فضای مجازی در جامعه به کمتر شدن تعارضات جنسی در سینما کمک کرد.
واکنش فریبا نادری افشاگری‌ها درباره خشونت علیه زنان درسینما

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است . فریبا نادری در سریال ستایش یکی از ماندگارترین نقش های چند سال اخیر او در دنیای بازیگری است،  فریبا نادری بازیگر مشهور ایرانی که با سریال ستایش توانست به شهرت بیشتری برسد فریبا نادری در سریال های زیادی بازی کرده است.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: قطعاً موضوع خشونت علیه زنان و تعرضات جنسی به آن‌ها در سینما یک موضوع تخیلی نیست وگرنه پس از مطرح شدن آن این تعداد واکنش نسبت به این مسئله شاهد نبودیم.

دیگران چه می خوانند:

نادری تصریح کرد: اکثر زنانی که در سینما فعالیت دارند، به خصوص سینماگران زنی که پشت صحنه هستند سرپرست خانواده هستند یا استقلال دارند و به همین دلیل قطعاً کار کردن برای آن‌ها مهم است و این احتیاج به کار و شغل باعث می‌شود که هر شرایطی را تحمل کنند و برخی موارد هم برخی افراد از این وضعیت سوءاستفاده کرده و دست به تعرضاتی می‌زنند که متأسفانه تا امروز نگاهی جدی برای رفع این معضل وجود نداشته است.

وی افزود: بیانیه‌هایی که علیه خشونت علیه زنان و تعرضات جنسی به زنان در عرصه سینما مطرح شده قطعاً اتفاق مثبتی است و اگر این جنبش‌ها به تصویب قوانینی محکم بینجامد می‌توان به بهتر شدن وضعیت امیدوار بود. قراردادهای کاری باید مشخص باشند و کارفرماها هم باید در قرارداد تعهداتی بدهند که به آن پایبند باشند. با وجود نگاهی جدی به این مسئله می‌توان به کمتر شدن معضل خشونت علیه زنان و تعرضات جنسی امیدوار بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: سالیان سال است که در سینما و تلویزیون مشغول کار هستم و به اعتقاد من در گذشته این معضل در سینما بیشتر بود و به لطف پر رنگ شدن فضای مجازی در زندگی افراد و جامعه میزان تعارضات جنسی و خشونت علیه زنان در عرصه سینما کمتر شد چرا که افشاگری‌ها در این فضا توانست بسیاری از افراد سوءاستفاده‌گر را مجاب کند که این کار را انجام ندهند و در واقع جسارت انجام این کار را نداشته باشند چرا که باید در فضای مجازی پاسخگوی رفتارشان می‌شدند. به همین جهت بیان این موضوع از سوی سینماگران زن بیش از پیش می‌تواند منجر به کمتر شدن این معضل بزرگ شود.

فریبا نادری یک مسلمان دو آتشه

من یک مسلمان معتقدم. شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم. نماز می خوانم و مرجع تقلیدم آیت الله مکارم شیرازی هستند که بارها با دفترشان تماس گرفته ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می کنم و از واجبات زندگی من است. بی اندازه عاشقان امامان (ع) هستم و دوستشان دارم.

واکنش فریبا نادری افشاگری‌ها درباره خشونت علیه زنان درسینما

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟