ببینید | امین حیایی باز هم غوغا کرد | پسر جان من جای باباتم

در جریان برنامه عصر جدید شرکت کننده که یک پسر جوان است از امین حیایی می خواهد که به بالای سن برود. پسر جوان حرفی می زند که با پاسخ جالب امین حیایی روبرو شد.
ببینید | امین حیایی باز هم غوغا کرد | پسر جان من جای باباتم

به گزارش روابط گستر؛ امین حیایی داور سه فصل عصر جدید است که از اولین قسمت عصر جدید تا به الان در این برنامه حضور داشته است. امین حیایی فردی طناز است که بیننده را غرق در طنازی خود می کند. در برنامه عصر جدید بارها و بارها با حرکات و حرف های امین حیایی خندیده ایم. امین حیایی در جدیدترین قسمت عصر جدید باز هم طنازی می کند. در ادامه همراه ما باشید.

دیگران چه می خوانند:

واکنش امین حیایی به حرف شرکت‌کننده عصر جدید و شوخی احسان علیخانی با وی را در ویدئو زیر ببینید.

امین حیایی

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 بازیگر اهل ایران است. امین حیایی فعالیت خود را در سال 1370 با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. او برای دو فیلم شب (1386) و برف آخر (1400) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده‌است. حیایی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

امین حیایی از سال 1397 تاکنون به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت می‌کند. وی از سال 1377 با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.

اولین تجربه بازی امین حیایی در تلویزیون
 امین حیایی اولین تجربه بازی در تلویزیون را در سال 1372 با بازی در سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی به دست‌آورد و در سال 75 با ایفای نقش در سریال دو پنجره درمیان مردم شناخته شد. او در سال 77 با بازی در سریال روزگار جوانی 1 و 2 و سپس در سال 91 با نقش آفرینی در سریال کلاه پهلوی، شهرت فراوانی کسب نمود.

خوانندگی امین حیایی
امین حیایی در کنار بازیگری دستی در نواختن گیتار دارد و در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای خوانده است. او در سال 1380 اولین آلبوم خود بنام بوی بهشت را منتشر نمود و آلبوم باران را در سال 1385 با گروه کویر عرضه کرد. احسان خواجه امیری و امیر تاجیک از خوانندگان مورد علاقه امین حیایی هستند.

امین حیایی به جز بازیگری و خوانندگی، دارای یک موسسه فرهنگی هنری برای استعدادیابی و معرفی بازیگران با استعداد و کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران می باشد.

امین حیایی در برنامه عصر جدید
عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است. امین حیایی در دو فصل قبل این برنامه به‌ عنوان داور در کنار آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی و سید بشیر حسینی حاضر شد.

امین حیایی در فصل اول این برنامه، به بیشتر افراد رأی سفید می‌داد و با شوخی و دلجویی ناکامان را بدرقه می‌کرد تا جایی که خیلی‌ها به او لقب خرس مهربان برنامه «عصر جدید» را دادند اما او در فصل دوم رویه خود را تغییر داد.

ببینید | امین حیایی باز هم غوغا کرد | پسر جان من جای باباتم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟