چهره ی پیر بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری چند سال دارد

بهنوش بختیاری بازیگر تلوزیون و سینما است که به تازگی چین و چروک هایی را می شود در چهره اش دید
چهره ی پیر بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری چند سال دارد

بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان متولد 29 اردیبهشت ماه سال 1354 در شهر تهران است. تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به پایان رسانده است. وی با بازی در سریال خانه به دوش چهره اش شناخته شد. بهنوش بختیاری علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تاجر و مالک برند لباس و جواهرات می باشد. بهنوش بختیاری در تیرماه 1378 با محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده است.

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران تلویزیون و سینما است که علاقه زیادی به فضای مجازی دارد.  انجام عمل های زیاد بهنوش بختیاری باعث ایجاد تغییرات زیادی در وی شده است. بهنوش بختیاری،  در ادعای اخیر خود گفته است که فضای مجازی باعث بی حیایی می شود. این در حالی است که  بهنوش بختیاری بیشترین حضور در فضای مجازی را دارد.  بهنوش بختیاری  در تهران متولد شده و کار خود در عرصه بازیگری را با منشی صحنه در سریالها و فیلمهای کارگردانان آغاز کرده است. 

دیگران چه می خوانند:

نظر بهنوش بختیاری در مورد فضای مجازی
این بازیگر درباره حواشی موجود در فضای‌مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی اوایل سخت می‌گذشت، گاهی همسرم به غیرتش بر می‌خورد و می‌گفت بازیگری را کنار بگذار در صورتی که من معتقدم ربطی به بازیگری ندارد.فضای مجازی حیا را می‌گیرد؛ در این 26 سالی که کار بازیگری می‌کنم یک بار برخورد بد رو در رو از سمت مردم نداشته‌ام اما در فضای مجازی اوایل شرایط به گونه‌ای بود که گریه می‌کردم. همه پست‌هایی که می‌گذارم را خودم بارگذاری کرده‌ام و ادمین ندارم. البته تکنولوژی را دوست دارم و نمی‌خواهم بگویم از این فضا باید دور بود اما برای افراد مشهور شرایط کمی سخت می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر یک سریال شبکه نمایش خانگی در حوزه کودک با نام «قصه هزار افسون» است که من مشغول به آن کارم. من عاشق بچه‌ها و حیوان‌ها هستم. شروع کارم با پشت صحنه بود و منشی صحنه بودم. کماندویی وارد این عرصه شدم و با پول کم و ساعات کاری بسیار زیاد این فضا را دنبال می‌کردم.

بختیاری در ادامه گفت: هر بازیگری شخصیتی که بازی می‌کند و مردم آن را دوست دارند به شخصیت مورد علاقه‌اش تبدیل می‌شود به همین دلیل من هم شخصیت «لیلون» را در سریال «شب‌های برره» خیلی دوست داشتم.برره طنز خنده‌داری داشت و چون درباره مسائل اجتماعی بود به خاطره‌ای برای مردم تبدیل شد و حتی بعضی از اصطلاحاتش بین مردم رواج یافت. هنوز هم برره را می‌بینم می‌خندم.

چهره ی پیر بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری چند سال دارد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟