اخبار حوادث | بیش از 58 نفر کشته و زخمی شدند | در جاده های کشور چه می گذرد

در پی تعطیلات عید فطر و آخر در یک شب بیش از 58 نفر در سوانح جاده ای کشته و مجروح شده اند.
اخبار حوادث | بیش از 58 نفر کشته و زخمی شدند | در جاده های کشور چه می گذرد

اخبار حوادث هرروز به حوادث و اتفاقات پیرامون ما می پردازد. اخبار حوادث بسیار گسترده ست و در هر جایی از این کره خاکی اتفاق می افتد. اخبار حوادث انواع و اقسام متفاوتی دارد. دیروز در اخبار حوادث از مرگ، قتل و دزدی گفتیم و در هر بخش به صورت مجزا این اخبار را در اختیار شما قرار دادیم. امروز نیز اخبار حوادث از سوانح جاده ای تعطیلات عید فطر و آخر هفته خبر دارد. جزئیات این اخبار را در ادامه مطلب ببینید.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع 7 حادثه جاده‌ای در شب گذشته از کشته و زخمی شدن 58 نفر از هموطنان در این حوادث جاده‌ای خبر داد.

دیگران چه می خوانند:

مجتبی خالدی با اشاره به وقوع حوادث جاده‌ای روز گذشته گفت: در اولین حادثه که در ساعت 22 شب گذشته اتفاق افتاده است. یک مورد تصادف بین دو دستگاه خودروی پراید در جاده تایباد تربت جام -کیلومتر 15 تربت جام به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه متاسفانه 7 نفر جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مصدوم شده اند.
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع دومین حادثه جاده‌ای در شب گذشته تصریح کرد: یک مورد حادثه واژگونی پارس خودرو در شهرستان میناب-بعدازنوبند بسمت میناب در ساعت 22:31 به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

خالدی ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و 5 مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی همچنین با اشاره به سومین حادثه جاده‌ای بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه تراکتور گفت: این حادثه در ساعت 22:12 در سوسنگرد نرسیده به بستان روستای فنیخی به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

سخنگوی اوژانس کشور با اعزام دو دستگاه آمبولانس 5 مصدوم این حادثه به مرکز درمانی منتقل شده اند.

خالدی با اشاره به واژگونی یک دستگاه سمند در استان آذربایجان شرقی درباره چهارمین حادثه نیمه شب گذشته گفت: این حادثه در ساعت 01:17 بامداد در جاده ملکان بناب روبروی خلیلوند اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و 8 نفر دیگر نیز مصدوم شده اند.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور پنجمین حادثه شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است.

خالدی با بیان اینکه در ساعت 02:21 بامداد یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پراید به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد، ادامه داد: این حادثه یاسوج-به طرف سرابتاوه جنب پمپ بنزین منصوری اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه 5 نفر مصدوم شده‌اند که سه نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل و دو نفر دیگر نیز در محل درمان شده اند.
سخنگوی اورژانس درباره ششمین حادثه شب گذشته گفت: در ساعت 01:06 بامداد یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه نیسان و یک دستگاه سمند در امل-جاده هراز-دوکیل. تر بعد از رستوران شاهزاده ماهان به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

خالدی خاطرنشان کرد: در این حادثه 5 نفرر مصدوم شده که دو نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل و سه نفر دیگر نیز در محل درمان شده اند.

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس درباره آخرین حادثه نیمه شب گذشته گفت: یک مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شهرستان مه ولات - شهر فیض آباد میدان جهاد در استان خراسان رضوی در ساعت 04:14 به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 8 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه نیز 15 نفر مصدوم شده اند.

منبع: ایلنا

اخبار حوادث | بیش از 58 نفر کشته و زخمی شدند | در جاده های کشور چه می گذرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟