ببینید | مهران مدیری دفتر ازدواج باز کرد

مهران مدیری در برنامه دورهمی اعلام کرد که خودم کمکت میکنم با اینهمه آپشن .
ببینید | مهران مدیری دفتر ازدواج باز کرد

مهران مدیری خظاب به شرکت کننده برنامه دورهمی : شب گذشته مهران مدیری در جواب شرکت کننده برنامه ی درهمی که خطاب به مهران مدیری گفت مجردم و خوش اخلاق گفت: حسابی به دورهمی امید داری نگران نباش خودم کمکت میکنم. 

خلاصه ای از مهران مدیری

دیپلم دارد و از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است.

دیگران چه می خوانند:

خانواده و اصالت

مهران مدیری اصالتا اراکی است و آخرین فرزند خانواده 6 نفری است. او سه برادر بزرگ تر به نام های محسن ، مسعود و مهرداد دارد.

دو برادر بزرگ تر او خارج از کشور زندگی می کنند یکی از برادرهایش در گوشه ای از تهران و با تدریس امورات می گذراند.

کودکی مهران مدیری

کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود.دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد دوست داشت تنها در اتاق نشسته و کتاب هایش را ورق بزن ، اسم هایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند.

شروع از نوجوانی

فعالیت های هنری خود را از نخستین سال های نوجوانی شروع کرد و تا قبل از ورود به رشته تئاتر در دانشگاه ، چندین اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور داشت.

علت ترک دانشگاه

تحصیلات آکادمیک او در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جبهه های جنگ ناتمام ماند اما عشق او به هنرهای نمایشی بار دیگر او را به عرصه نمایش در تئاتر و رادیو کشانید.

در یکی از قسمت های برنامه دورهمی ، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر 8 حضور داشته است.

فعالیت های تئاتری

از سال 1362 در 16 سالگی تا سال 1372 با نمایشهای زیادی روی صحنه رفت و در این دوران با بسیاری از بزرگان تئاتر کشور چون قطب الدین صادقی و میکائیل شهرستانی همکاری کرد.

گویندگی
سال 1368 در 22 سالگی به رادیو رفت و در برنامه داستان شب به مدت 6 سال گویندکی کرد و در سال 1372 وقتی 26 ساله بود به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز را برای نوروز ساخت.

اولین کار تلویزیونی و شهرت

شروع شهرت مدیری با اولین کار خود بود ، او با برنامه طنز نوروز 72 در قامت بازیگر و کارگردان به شهرت رسید سپس با سریال پرواز 57 در سال 72 دوباره سر زبان ها افتاد.

سریال ساعت خوش شانس سال 73 و مجموعه های نوروز 76 و جنگ 77 از دیگر آثار موفق اش بود که پایش را در عرصه طنز سفت تر کرد.

وضعیت ازدواج و همسر مهران مدیری

مهران مدیری سال هاست ازدواج کرده و متاهل است دو فرزند دارد . گفته می شود نام همسرش مژگان رمضانی است. پسرش فرهاد موزیسین و دخترش شهرزاد طراح لباس بوده که شباهت عجیبی به پدر دارد.

همسرش از چهره های هنری نیست گرچه به اشتباه بسیاری از سایت های از عکس فریبا متخصص بعنوان همسر وی نام می برند که کذب می باشد.

شغل همسر مهران مدیری چیست؟

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری و ادبیات است و گفته می شود با نام هنری مژگان آریا می نویسد. او خانه دار است و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

ببینید | مهران مدیری دفتر ازدواج باز کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟