اخبار حوادث | همسرکشی یک مرد در لارستان | ماجاری دو قتل دیگر را نیز بخوانید

در یک اتفاق بی رحمانه یک مرد همسر خودش را با شلیک گلوله به قتل رساند.
اخبار حوادث | همسرکشی یک مرد در لارستان | ماجاری دو قتل دیگر را نیز بخوانید

این روزها کشت و کشتار به طرز فجیعی زیاد شده است و اخبار حوادث سعی دارد اخبار این موارد آدم کشی را به سمع و نظر مخاطب برساند. اخبار حوادث جهت تضعیف روحیه و ناراحت کردن شما نیست. اخبار حوادث به منظور آگاهی افراد از محیط پیرامون خود و درس و عبرت گرفتن از سرنوشت دیگر افراد منتشر می کند.  اخبار حوادث بسیار گسترده ست و در هر جایی از این کره خاکی اتفاق می افتد. در اخبار حوادث امروز از همسرکشی یک مرد در لارستان استان فارس خبر آورده ایم. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

فرمانده انتظامی لارستان فارس گفت: شوهر قاتل پس از ارتکاب قتل همسر 40 ساله اش در کمتر از نیم ساعت با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس این شهرستان دستگیر شد.

دیگران چه می خوانند:

سرهنگ سید محمد یوسفی اظهار با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر توقیف خودرو با توجه به حکم قضائی در یکی از روستاهای اطراف لارستان، ماموران در اسرع وقت به محل اعزام که در همین حین صدای شلیک تیر از حیاط خانه‌ای شنیده و مشاهده کردند شخصی از دیوار پشت آن خانه به سمت جنگل های اطراف روستا در حال متواری شدن است که سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی به صورت پیاده پس از مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فردی که در حال فرار بود را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران در کمترین زمان ممکن به محل تیراندازی مراجعه و مشاهده کردند خانمی (فرد تماس گیرنده با 110)  مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به دلیل شدت جراحات وارده نیز فوت کرده است.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: در بررسی از محل وقوع و صحنه جرم یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه چهار عدد فشنگ و پوکه مربوطه کشف شد.

قتل به خاطر توقیف پراید
فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: قاتل 52 ساله در بازجویی اولیه اعتراف کرده که به علت اختلاف خانوادگی از همسرم جدا زندگی می‌ کردم و وی از من شکایت کرده و حکم توقیف خودرو پراید را نیز گرفته بود.

وی گفت: این قاتل همچنین اعتراف کرده که با اسلحه ای که از قبل تهیه کرده بود  به در منزل همسر40 ساله اش به قصد گرفتن رضایت مراجعه کرده است که پس از مشاجره لفظی وی را به قتل رساند.

این مقام انتظامی یادآور شد: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیرقانونی به مراجع قضائی و مراکز مشاوره مراجعه کنند تا شاهد این چنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه  افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

شهرستان لارستان در فاصله حدود 380 کیلومتری شیراز واقع است.

بیشتر بخوانید: پرونده قتل در کمپ ترک اعتیاد
محمود اسپانلو دادستان گلستان با اشاره به علت فوت یک مددجوی کمپ ترک اعتیاد در گرگان اظهار کرد: دی ماه سال گذشته، گزارش فوت یک مددجوی کمپ ترک اعتیاد در گرگان اعلام شد. پزشکی قانونی علت تامه فوت این مددجو را ایست قلبی شوکی ناشی از فشار به عناصر حیاتی گردن اعلام کرد. بررسی حادثه مرگ مددجوی یکی از مراکز ترک اعتیاد گرگان آغاز شد.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی صدمات بدنی بر پیکر این مددجو را نیز تأیید کرده است، افزود: پس از اعلام‌نظر پزشکی قانونی درباره علت فوت، دو نفر از کارکنان مرکز ترک اعتیاد که به ضرب و جرح و درگیری با این مددجو اقرار کرده بودند با صدور قرار، بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان گلستان خاطرنشان کرد: تحقیقات پرونده انجام شده و با اعلام نظر پزشکی قانونی به زودی کیفرخواست متهمان صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: داماد همه اعضای خانواده همسر خود را کشت
سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: روز گذشته یک تماس تلفنی با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اصفهان گرفته و خبری درباره قتل اعضای یک خانواده در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران اداره تجسس و گشت انتظامی اصفهان به محل مورد نظر اعزام شدند و مشاهده کردند که یک مرد 75 ساله و دو زن 65 ساله و 22 ساله به قتل رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: براساس بررسی‌های تخصصی مشخص شد که داماد 38 ساله این خانواده از روی دیوار منزل پدر همسر خود وارد خانه شده و پدر همسر، مادر همسر و خواهر همسر خود را به وسیله چاقو به قتل رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: قاتل پس از ارتکاب جنایت، خود را به کلانتری، معرفی و انگیزه خود از اقدام به قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد. قاتل برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی شهرستان اصفهان تحویل داده شد.

اخبار حوادث | همسرکشی یک مرد در لارستان | ماجاری دو قتل دیگر را نیز بخوانید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟