ببینید | خنده‌دارترین پاسخ به سوال مهران مدیری در دورهمی

در ویدئوی زیر بخشی از سوال و جواب طنز مسابقه دورهمی با هم‌گروهی فاطمه گودرزی را تماشا کنید.
ببینید | خنده‌دارترین پاسخ به سوال مهران مدیری در دورهمی

برنامه دورهمی یک برنامه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری است. دورهمی از شبکه نسیم پخش می شود. برنامه دورهمی ابتدا فقط یک گپ و گفت ساده با چهره های معروف بود. اما  سری جدید برنامه دورهمی که فصل ششم و یا ویژه این برنامه با اجرای مهران مدیری محسوب می‌شود، ساختار و قالبی به‌ کل متفاوت از چند فصل قبلی دارد و در قالب یک مسابقه، میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود. برنامه دورهمی یک برنامه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری است. مهران مدیری در این برنامه گاه سؤالاتی از مهمانان می پرسد که با واکنش جالب مخاطب قرار می گیرد!

 در این گزارش پاسخ عجیب شرکت کننده گروه فاطمه گودرزی در مسابقه دورهمی به سوال مهران مدیری در مورد: سوغات معروف لار چیست؟ را ببینید:

دیگران چه می خوانند:

سری جدید مسابقه دورهمی  چهارشنبه تا جمعه ساعت 23 به روی آنتن می رود.
این برنامه با اجرای مهران مدیری با دعوت از چهره های شناخته شده، هنرمندان و ورزشکاران با رویکردی جدید و نگاهی متفاوت تولید  و پخش شده است.

مسقطی لاری
مسقطی لاری یک نوع حلوا است که به عنوان شیرینی یا دسر مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً مسقطی را از نشاسته، گلاب، شکر، هل، انواع مغز (گردو، بادام و فندق) زعفران و ترکیبات دیگر تهیه می‌کنند که مزه خوشایند و خاطره‌انگیزی به همراه دارد و دسر خوبی برای مهمانی‌ها و اعیاد خواهد بود. این نوع شیرینی یکی از سوغاتی‌های مهم شهر لار محسوب می‌شود.

حلوا مسقطی لاری انواع متفاوتی دارد که با تغییر یک ترکیب، نوع مسقطی نیز تغییر می‌کند. برخی از مسقطی‌ها نیز حاوی زعفران، برخی حاوی ژله، برخی حاوی گردو، برخی حاوی میوه و ترکیبات دیگر هستند که همین مسئله باعث تغییر مزه و رنگ آن نیز می‌شود.

حلوای مسقطی لاری شامل ویتامین A، B، C و E است. همچنین حلوای مسقطی لاری حاوی مقداری کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، فسفر، زینک، منیزیم، آهن، کلسیم، پروتئین، منگنز، اسیدهای چرب مفید همچون امگا3، سلنیوم، گلوکز و… است. به بیان دیگر تمام این ترکیبات برای بدن ضروری و مفید هستند.

در واقع تمام این ترکیبات به افزایش انرژی بدن، تقویت حافظه، بهبود درد استخوان‌ها و آرتروز، درمان افسردگی، درمان و کاهش استرس و اضطراب، درمان و بهبود کم‌خونی، سلامت مو و پوست و… کمک بسزایی می‌کند. در صورتی که می‌خواهید قند، شکر، شکلات، آب‌نبات و تنقلات پرضرر و پرچرب را از برنامه غذایی خود حذف کنید، در خرید مسقطی لاری یا تهیه آن در خانه تردید نکنید، چرا که خواص آن برای بدن بی‌شمار است.

دروهمی

دورهمی نام یک برنامه تلویزیونی با اجرای مهران مدیری است که 27 اسفند 1394 با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. این مجموعه در ابتدا ساعت 21:00 شب پخش می شد اما کمی بعد زمان آن به ساعت 23:00 تغییر پیدا کرد و تا پایان در این ساعت پخش می شد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت که به‌دلیل ممنوع‌الکار بودن قاسم‌خانی از قسمت 13 به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.

در آغاز هدف سازندگان، ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بود که بسیار موفق نیز شد اما با گذشت زمان و حذف قاسم‌خانی، ایده‌های مدیری برنامه را سری به سری به افول و تکرار برد و به‌تدریج تفاوت اولیه با سایر تاک‌شوها از بین رفت. سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده سری سوم این مجموعه در خرداد 98 با قاطعیت از منتفی شدن سری چهارم دورهمی خبر داد. اما در شب یلدای 98 قسمت جدید پخش شد و سری چهار از فصل اول دورهمی از زمستان 1398 آغاز شد. سپس پس از 4 سری از فصل اول دورهمی با موضوع تاک‌شو، این برنامه به مسابقه تبدیل شد که آغازگر فصل جدید و دوم دورهمی می‌باشد. این مسابقه هم اطلاعات عمومی است. طراحی ، کارگردانی و اجرا با مهران مدیری و تهیه‌ کننده نیز فیلم مارکت است . سری اول از مسابقه دورهمی در 33 قسمت تولید شد. سروش جمشیدی شهرت خود را بازی در نقش قیمت در این مجموعه کسب کرد.

ببینید | خنده‌دارترین پاسخ به سوال مهران مدیری در دورهمی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟