سیر تا پیاز ماجرای قتل فجیع پاکبان مشهدی | فیلم ناراحت کننده

امروز صبح یک پاکبان مشهدی با شلیک گلوله به مغز سرش توسط افراد ناشناس به قتل رسید
سیر تا پیاز ماجرای قتل فجیع پاکبان مشهدی | فیلم ناراحت کننده

اخبار حوادث هر روز ایرانی ها را ناراحت می کند ولی اخبار حوادث امروز بسیار تکان دهنده بود . اخبار حوادث اکثر سایت ها به ماجرای قتل یک پاکبان به صورت فجیعی پرداخته بودند. اخبار حوادث شهرآرا نوشت: صبح امروز (پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401) فرد یا افراد ناشناس با تیراندازی به یکی از پاکبانان منطقه سه شهرداری مشهد او را به قتل رساندند.
صبح امروز با تیراندازی فرد یا افراد ناشناس به یکی از پاکبانان منطقه سه شهرداری مشهد او را به قتل رساندند.گزارش‌های اولیه حاکی از شلیک حداقل پنج گلوله به سمت این پاکبان بوده و دلیل و جزئیات این مسئله در حال بررسی است.

*جزئیات قتل پاکبان مشهدی
بازپرس ویژه قتل از جزئیات قتل پاکبان مشهدی در خیابان‌کشمیری 62 خبر داد.
اخبار حوادث شهرآرا نوشت: صادق صفری در خصوص جزئیات قتل پاکبان مشهدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پاکبان عیسی جلایریان 55 ساله در ساعت 8:45 دقیقه صبح حین انجام کار با لباس فرم مخصوص به خود در خیابان کشمیری 62 مشغول انجام وظیفه بوده است که اثر اصایت گلوله به سر فوت می‌کند که البته گلوله‌ای نیز به زیر زانوی او‌اصابت کرده است.وی افزود: در محل حادثه 5 پوکه گلوله یافت شده است که یک پوکه مربوط به سلاح کلاشنیکف و 4 پوکه مربوط به سلاح کلت کمری است،

دیگران چه می خوانند:

بازپرس ویژه قتل ادامه داد: این احتمال وجود دارد که که تعداد ضاربین بیش از یک نفر بوده است و همچنین ممکن است انگیزه قتل شخصی باشد یا پاکبان شاهد موضوعی بوده یا اعلام جرمی کرده بوده در حال بازبینی تصاویر دوربین و بررسی شواهد برای شناسائی ضارب هستیم.
جزئیات بیشتر از قتل فجیع پاکبان مشهدی

 بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از جزئیات قتل پاکبان مشهدی در خیابان‌کشمیری 62 خبر داد.صادق صفری در خصوص جزئیات قتل پاکبان مشهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پاکبان عیسی جلایریان، 55 ساله در ساعت 8:45 دقیقه صبح حین انجام کار با لباس فرم مخصوص به خود در خیابان کشمیری 62 مشغول انجام وظیفه بوده‌ است.

وی افزود: علت قتل اصابت گلوله به سر این پاکبان است که البته گلوله‌ای دیگر به زیر زانوی وی زده شده است.

صفری بیان کرد: در محل حادثه 5 پوکه گلوله که یک پوکه مربوط به سلاح کلاشنیکف و 4 پوکه مربوط به سلاح کلت کمری است، یافت شد که این احتمال وجود دارد که ضاربین بیش از یک نفر بوده‌اند.

 بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: این احتمال وجود دارد که انگیزه قتل شخصی باشد یا پاکبان شاهد موضوعی بوده یا اعلام جرمی کرده باشد. در حال بازبینی تصاویر دوربین و بررسی شواهد برای شناسایی ضارب هستیم.

 صبح امروز هشتم اردیبهشت ماه، فرد یا افراد ناشناس به یکی از پاکبانان منطقه سه مشهد تیراندازی کرده و وی را به قتل رساندند. گزارش‌های اولیه حاکی از شلیک حداقل چهار گلوله به سمت این پاکبان بوده است. 

اخبار مرتبط که امروز اتفاق افتاد

استاد دانشگاه علوم پزشکی گلستان به قتل رسید/ تلاش پلیس برای شناسایی قاتل یا قاتلان
اخبار حوادث تسنیم نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از کشف جسد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی این استان در اطراف شهر گرگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ مجتبی مروتی اظهار داشت: صبح امروز در پی تماس شهروندان با پلیس 110 و اعزام نیروهای انتظامی به محل پیکر مرد 42 ساله در اطراف یکی از روستاهای گرگان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان اینکه مقتول عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان است، افزود: با توجه آثار به جا مانده این فرد با سلاح سرد به قتل رسیده و جسد برای کسب اطلاعات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

مروتی بیان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی قاتل یا قاتلان و علت و انگیزه قتل آغاز شده و بعد از شناسایی اطلاع رسانی خواهد شد.

سیر تا پیاز ماجرای قتل فجیع پاکبان مشهدی | فیلم ناراحت کننده

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟