ببینید l سوتی خنده دارِ سریال نجلا حاشیه ساز شد

فصل دوم سریال نجلا از شبکه تلویزیون در حال پخش است. بخش‌هایی از آن نشان‌دهنده‌ی بی‌دقتی کارگردان است.
ببینید l سوتی خنده دارِ سریال نجلا حاشیه ساز شد

نجلا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که در آبادان، شادگان و تهران ساخته شده‌است. نجلا نخستین قسمت از این مجموعه در 17 مهر 1399 روی آنتن شبکهٔ سه سیما رفت. فصل دوم این  نجلا در نوروز و رمضان 1401 از شبکه سه پخش شد قصهٔ سریال نجلا در سال 1358 می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همهٔ این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

 داستان این سریال در زما قبل از جنگ و سال 59 در آبادان می‌گذرد. در بخشی از این سریال که در پس زمینه تصویر خودروهای سمند و پراید دیده می‌شود که نشان از کم توجهی عوامل سرایل اعم از طراح صحنه و کارگردان دارد.

دیگران چه می خوانند:

فیلمبرداری سریال نجلا 2 در آبادان
سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یکی از مجموعه‌های تلویزیونی در سال 1399 بود که قسمت اول آن در روز اربعین به روی آنتن شبکه سوم رفت.

سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یکی از مجموعه‌های تلویزیونی در سال 1399 بود که قسمت اول آن در روز اربعین به روی آنتن شبکه سوم رفت.

ساخت فصل اول سریال نجلا که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد به فصل دوم کشیده شده و سازندگان آن تولید سری دوم این مجموعه را در سال جاری آغاز کردند.

سریال نجلا 2 در 30 قسمت با فضای متفاوت و لوکیشن‌های متعددی همچون تهران و آبادان در مرحله فیلمبرداری است تا برای پخش در سال 1401 آماده شود.

اسامی بازیگران سریال نجلا 2
سریال نجلا 2 سریال جدید تلویزیونی محصول سال 1400 سریال نوروزی شبکه سه سیما در ایام عید نوروز 1401 و ماه رمضان 1401 است که درباره دختری به نام نجلا با بازی محیا دهقانی و پسر جنوبی به نام عبد است که اتفاقات عجیبی برایشان رخ میدهد و بازیگران چون حسام منظور (عبد)، محیا دهقانی (نجلا)، ملیکا شریفی نیا (شیرین)، مصطفی ساسانی (عطا)، سوگل طهماسبی (ثریا)، مرتضی شاه کرم (مصطفی)، بدرالسادات برنجانی (صغری)، محسن پوشایی (شعبان)، حسین شفیعی ،تورج فرامرزیان ،وحید نفر (امجد)، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده سروان محبی،رستا رضوی ،مهدی ملاک ،سیامک توده فلاح ،اسحاق احمدپور ،محسن مرادی ،امیر دهلکی ،سامان خلیلیان ،هدایت هاشمی عدنان، سید مهرداد ضیایی شیخ ابراهیم، آزیتا حاجیان سلیمه، آن ماری سلامه و بازیگران لبنانی و… ایفای نقش کرده اند.

سریال نجلا یکی از سریال های پربیننده و پرطرفدار تلویزیون است با حضور بازیگران مطرح و سرشناس کشورمان تماشایی و دیدنی شد. پس از پایان قسمت اول سریال نجلا، عوامل این سریال تصمیم به ساخت فصل دوم سریال نجلا گرفتند. سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که بزودی از اول فروردین 1401 تا ماه رمضان 1401 از شبکه 3 تلویزیون پخش خواهد شد
 

ببینید l سوتی خنده دارِ سریال نجلا حاشیه ساز شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟