شوک به دنیای فوتبال | فرزند کریستیانو رونالدو فوت کرد

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر از فوت یکی از فرزندان دوقلوی نارس خود داد.
شوک به دنیای فوتبال | فرزند کریستیانو رونالدو فوت کرد

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ جهان است. کریستیانو رونالدو در تیم های مختلفی بازی کرده است. کریستیانو رونالدو جزء بازیکنانی ست که در دوره حرفه ای خود خیلی از رکوردهای دنیای حرفه ای فوتبال را جابجا کرده است. کریستیانو رونالدو در بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام را داردو این او در بین مردم جهان محبوبیت بی نظیری دارد. اما کریستیانو رونالدو در پست جدید خود خبر فوت فرزند نارس خود را داد.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال یکی از بازیکنانی محسوب می‌شود که همواره از او به‌عنوان یک فرد خانواده دوست یاد شده است. او بارها در صفحات اجتماعی خود تصاویر و ویدئوهایی با خانواده‌اش منتشر کرده و همواره نشان داده که این مسئله برای او تا چه حد اهمیت دارد.

دیگران چه می خوانند:

رونالدو که چهار فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور، ایوا ماریا، متئو و آلانا مارتینا دارد، چندی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که همسرش یعنی جورجینا رودریگز باردار بوده و یک دو قلوی دیگر برای آنها در راه است.

با این حال فوق ستاره پرتغالی دقایقی پیش یک خبر شوکه کننده را در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد. در واقع رونالدو درگذشت یکی از فرزندان ‌خود که پسر هم بوده را تایید کرد. به این‌ترتیب فقط دختر رونالدو چندی دیگر به دنیا می‌آید.

رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم.
مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت."

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ 5 فوریهٔ 1985) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند.  کریستیانو رونالدو اغلب به‌ عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است که برای یک بازیکن اروپایی، رکورد محسوب می‌شود. کریستیانو رونالدو در طول دوران حرفه‌ای‌اش 32 جام کسب کرده که شامل 5 لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. کریستیانو رونالدو دارای بیشترین گل زده (136) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده (14) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (115) است. کریستیانو رونالدو از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از 1100 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 800 گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو در مادیرا پرتغال به دنیا آمد و بزرگ شد و فوتبالش را در ردهٔ بزرگسالان در اسپورتینگ آغاز کرد. در سال 2003 و در 18 سالگی به منچستر یونایتد پیوست و در اولین فصلش در این تیم، قهرمان جام حذفی انگلستان شد. کریستیانو رونالدو در ادامه با این تیم، در سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد و سپس لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را نیز فتح کرد و در 23 سالگی، برندهٔ اولین توپ طلایش شد. کریستیانو رونالدو در هنگام انتقال 94 میلیون یورویی (80 میلیون پوند) به باشگاه فوتبال رئال مادرید در سال 2009، به گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال در آن زمان تبدیل شد. کریستیانو رونالدو در رئال مادرید 15 جام کسب کرد که شامل 2 لا لیگا، 2 کوپا دل ری و 4 جام لیگ قهرمانان اروپا بود و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید نیز تبدیل شد. کریستیانو رونالدو چهار بار دیگر در سال‌های 2013 و 2014 و همچنین در سال‌های 2016 و 2017 برندهٔ توپ طلا شد؛ و 3 بار نیز در نتیجه نظرسنجی توپ طلا دوم شد و توپ طلا به رقیبش یعنی لیونل مسی رسید. در سال 2018، کریستیانو رونالدو با مبلغ 100 میلیون یورو (88 میلیون پوند) از رئال مادرید به یوونتوس پیوست که او را به گران‌قیمت‌ترین بازیکن در لیگ ایتالیا و همچنین گران‌قیمت‌ترین بازیکن بالای 30 سال در دنیا تبدیل کرد. کریستیانو رونالدو همراه با این تیم دو قهرمانی سری آ، دو قهرمانی کوپا ایتالیا و دو قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا را کسب کرد و نهایتاً در سال 2021 به منچستر یونایتد بازگشت.

 

شوک به دنیای فوتبال | فرزند کریستیانو رونالدو فوت کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟