هالک ایرانی | رقیب جدی هالک ایرانی مشخص شد

پس از انصراف مارتین فورد از مبارزه با سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که بازتاب زیادی در فضای مجازی نیز داشت، حالا هالک ایرانی حریف جدیدی پیدا کرده است.
هالک ایرانی | رقیب جدی هالک ایرانی مشخص شد

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی ورزشکار رشته پاورلیفتینگ کشور است. هالک ایرانی جثه ای بزرگ و اندامی تنومند دارد. اسم هالک ایرانی از غول سبز رنگ انسان نما گرفته شده است که انگار تمام بدنش عضله است. هالک ایرانی قرار بود با مارتین فورد معروف به ترسناک ترین مرد روی زمین مبارزه کند اما مارتین فورد از این مبارزه انصراف داد. اما حالا هالک ایرانی مدعی جدیدی پیدا کرده است. نام این مدعی جدید، جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری معروف به گوریل قزاق از قزاقستان است.

جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه هالک ایرانی یا فورد طرفدار ندارد، اما این مانع از آن نشده که خواستار مبارزه با هالک ایرانی نشود. او در فضای مجازی هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و هم غریبی و هم فورد را بزدل خوانده است.

دیگران چه می خوانند:

مدیر برنامه‌های سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی، مصطفی هاشم زهی، دیروز در اینستاگرام خود ویدئویی از رجزخوانی‌های تایتان قزاق منتشر و اعلام کرد او به زودی به طور رسمی به عنوان حریف جدید هالک ایرانی معرفی خواهد شد.

گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به هالک ایرانی می‌گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم!»

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتی ِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و نزدیک به 21 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه‌ی خود تصاویری از اندام عضلانی خود و ویدئو‌هایی از حضورش در برنامه‌های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرامش قد خود را 174 سانتیمتر و وزنش را 115 کیلوگرم عنوان کرده است. تعداد دنبال کنندگان او در برابر یک میلیون دنبال کننده‌ی غریبی و 3/9 میلیون دنبال کننده‌ی فورد اندک به نظر می‌رسد.

به عقیده فورد مبارزه او و هالک ایرانی به دلیل نگرانی‌هایی که به دنبال مصاحبه هالک ایرانی در ایران در خصوص وضعیت روانی هالک ایرانی به وجود آمد، لغو شد. هالک ایرانی در میانه این مصاحبه شروع به اشک به ریختن کرده بود. به علاوه این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد چرا که برتری فورد از همان اندک ویدئو‌های منتشر شده از تمرینات هر دو حریف روشن بود.

هالک ایرانی در نشست خبری‌ای که در رابطه با مسابقه اش با فورد برگزار شد، در پاسخ به سؤال حریفش درباره جدی بودنش برای شرکت در مبارزه مذکور، مدعی شد که مشتاقانه برای این مبارزه تمرین کرده و در همین تمرینات 13 کیلو وزن کم کرده است. بعداً مصاحبه‌ای تصویری از هالک ایرانی منتشر شد که در آن ادعا کرد از سوی پدر و مادر خود طرد شده و سپس شروع به گریه کرد.

 

هالک ایرانی | رقیب جدی هالک ایرانی مشخص شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟