یارانه جدید l جزییات پرداخت یارانه اینترنت

سخنگوی وزارت ارتباطات درباره اهدای بسته حمایتی جدید دولت رئیسی توضیحاتی ارائه داد.
یارانه جدید l جزییات پرداخت یارانه اینترنت

اینترنت امروزه بخش مهمی از زندگی شده است و بسیاری از داده های مهم را روزانه از اینترنت دریافت می کنیم. ولی تابحال فکر کرده اید که اینترنت چیست؟ بایستی گفت اینترنت مجموعه ای جهانی از شبکه های بزرگ و کوچک است. این شبکه های به روش های متفاوت و متعدد به یکدیگر متصل می شوند تا پیکره ای واحد به نام اینترنت را شکل دهند. در ادامه این مقاله بیشتر با مفهوم اینترنت و نحوه ی ساختار و سازکار آن آشنا می شوید. در ادامه جزئییات بیشتر درباره یارانه اینترنت می خوانید: 

سخنگوی وزارت ارتباطات درباره تغییر قیمت های بسته های اینترنتی در مصاحبه ای گفت: ما نمی‌خواهیم با تغییر تعرفه، این سرویس از سبد کالای بخشی از مردم حذف شود؛ به همین دلیل تدابیری مدنظر است که یکی از آن‌ها، اهدای بسته حمایتی است.

دیگران چه می خوانند:

«مهدی سالم»، سخنگوی وزارت ارتباطات در این باره در مصاحبه با روزنامه خراسان گفت: با دستور رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات، اهدای این بسته به اقشار کم‌برخوردار پیگیری شده و جزئیات آن را دکتر عیسی زارع پور در هفته جاری اعلام خواهند کرد.
* عدد دقیق حجم این بسته‌ها هنوز قطعی نشده، ضمن این که این حجم همیشگی نیست و قابل تغییر است.
* در حال رایزنی با اپراتورها برای اهدای این بسته‌ها هستیم و آن‌ها هنوز نپذیرفته‌اند، اما ما تاکید داریم با تغییر تعرفه اینترنت، هم باید کیفیت را ارتقا دهند و هم بسته حمایتی ارائه کنند.
* افزایش قیمت تا سقف تعرفه مصوب و حذف برخی بسته‌های اینترنتی، جزو اختیارات قانونی اپراتورها بوده و ما نه تنها مصوبه جدیدی برای افزایش قیمت نداشته‌ایم، بلکه پیگیر هستیم سقف تعرفه همان مصوبه قبلی را هم کاهش دهیم.

دو گیگ اینترنت معیشتی دولت به مردم
«حجم استفاده 40 درصد کاربران دیتای موبایل زیردوگیگابایت است و به دنبال برنامه‌ای هستیم که در جبران افزایش قیمت، برای اقشار کم‌برخوردار یا کل جامعه 
عباسی رییس سازمان تنظیم مقررات: «حجم استفاده 40 درصد کاربران دیتای موبایل زیردوگیگابایت است و به دنبال برنامه‌ای هستیم که در جبران افزایش قیمت، برای اقشار کم‌برخوردار یا کل جامعه بسته‌هایی را درنظر بگیریم».
 هنوز جزئیات این بسته مشخص نیست اما بر اساس آماری که رئیس رگولاتوری به آن اشاره کرده است،بعید نیست همین عدد گیگابایتی ملاک باشد و این حجم را برای اقشار کم‌برخوردار رایگان کنند.

معرفی تاریخچه اینترنت
شاید در ذهن شما هم این سوال به وجود آید که صاحب اینترنت کیست و چگونه به وجود آمده است؟! منشأ اینترنت به سال 1969 میلادی برمیگردد. در آن زمان، وزارت دفاع آمریکا بخشی به نام آژانس پروژه تحقیقات پیشرفته(A. R. P. A) داشت که پروژه های مهم را در سراسر ایالات متحده، از نظر مالی پشتیبانی میکند. در آن زمان، از توسعه پروژه اتصال کامپیوترها، برای تسهیل انتقال داده ها بین دانشگاه‌ها حمایت کردند. آنها نام این پروژه را ARPANET گذاشته بودند که می توان به عنوان اولین اینترنت به حساب آورد.

کاربرد اینترنت چیست؟
از کارهای کوچک مانند سفارش غذا گرفته تا فعالیتهای پیچیده مثل امورات مالی بین کشورهای مختلف، همگی بر پایه اینترنت و به سرعت قابل اجرا هستند. تا چندین سال پیش برای باخبر شدن از اخبار روز، مجبور بودیم که هر صبح مسافتی را طی کنیم و به باجه روزنامه فروشی برویم. اما، حالا به لطف حضور اینترنت، با یکی دو کلیک، به هر روزنامه محلی یا بین‌المللی دسترسی داریم.

از کاربردهای اینترنت، استفاده از آن برای بهره مند شدن از فرصتهای شغلی جدید میباشد. با راه اندازی یک کسب و کار در فضای اینترنت خدمات خودتان را به میلیون ها کاربر در سراسر جهان معرفی خواهید کرد. خلاصه اینکه در دنیای مدرن، فراگیری مهارتهای اینترنت، یکی از ملزومات ضروری به نظر می‌آید.

یارانه جدید l جزییات پرداخت یارانه اینترنت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟