دختر عصرجدید مشهور شد | استقبال باورنکردنی از دختر شرکت کننده عصرجدید در شهر

ملینا ممتاز دختر نابغه عصر جدید هنگام ورود به شهر خود (شادگان خوزستان) مورد استقبال بی نظیر همشهریانش قرار گرفت.
دختر عصرجدید مشهور شد  | استقبال باورنکردنی از دختر شرکت کننده عصرجدید در شهر

 عصر جدید حواشی و جنجال های زیادی را در بردارد. برنامه عصر جدید را احسان علیخانی مجری گری می کند. عصر جدید اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران است. عصر جدید با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی که از شبکه سه پخش می شود. در یک قسمت از عصر جدید دختری به نام ملینا ممتاز شرکت کرده بود که با هوش و حافظه بی نظیرش همه توجه ها را به سوی خود جلب کرد. حالا بعد از چند روز دختر نابغه عصر جدید به شهر خود (شادگان خوزستان) برگشت و مورد استقبال بی نظیر همشهریانش قرار گرفت.

بیوگرافی ملینا ممتاز دختر نابغه عصر جدید 

دیگران چه می خوانند:

ملینا ممتاز یکی از شرکت کننده های عصر جدید بوده که متولد 3 مرداد 1390 در شهر شادگان خوزستان می باشد .

او در ورزش های ذهنی دارای تبحر خاصی بوده و در محاسبات اعداد ریاضی دارای مهارت بسیار بالایی می باشد.

او در برنامه عصر جدید در فصل سوم حضور پیدا کرد و موفق شد باعث حیرت داوران این مسابقه شود و به سرعت چهار چراغ سفید را دریافت نتایج مرحله دوم راه یابد.

پدر و مادر ملینا می‌گویند دخترشان همیشه علاقه زیادی به محاسبات ریاضی داشته است و ما هم زمینه را برای پیشرفت او مهیا کردیم.

او در مدرسه با تشویق معلمانش سعی می کند که در این زمینه تلاش بیشتری کند و مهارت های بیشتری را فرا بگیرد .

درحشش در عصر جدید
ملینا ممتاز از هنرجویان و شاگردان موسسه پیشگامان حافظه زیر نظر فاطمه قنات علی صفائی مقدم است که موفق شد اجرای بی نظیری را به نمایش بگذارد و مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد.

موسسه پيشگامان حافظه ايران یکی از موسسات و باشگاه های ورزشی است که تکنیک هایی را برای تقویت حافظه و افزایش قدرت حافظه به افراد آموزش می دهد.

یکی از مهم ترین رکورد های او سپردن 46 ساله تصادفی در یک دقیقه بوده همچنین هزار رقم از اعداد پی در کمتر از دو ماه توانسته رکوردی عجیب و غریب را به نام خود ثبت کند.

 

دختر عصرجدید مشهور شد | استقبال باورنکردنی از دختر شرکت کننده عصرجدید در شهر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟