ببینید | ماجرای هدف قرار دادن اتوبوس دانشجویان در خرم آباد چیست؟

در پی وقوع یک تصادف در شهر خرم آباد لرستان بین اتوبوس دانشجویان و یک دستگاه خودروی تیبا، اتوبوس دانشجویان مورد اصابت سنگ قرار گرفت.
ببینید | ماجرای هدف قرار دادن اتوبوس دانشجویان در خرم آباد چیست؟

بدنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان در خرم‌آباد تحلیل های متفاوتی روز گذشته از این ماجرا در شبکه های اجتماعی منتشر شد که اصل ماجرا را فرمانده انتظامی خرم‌آباد در اختیار رسانه ها قرار داد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد به رسانه ها اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به خسارت بین دو دستگاه خودرو اتوبوس و تیبا، راننده اتوبوس اقدام به ترک صحنه تصادف می‌کند که در این زمان یکی از بستگان راننده تیبا اقدام به سنگ پرانی و شکستن شیشه اتوبوس دانشجویان می‌کند.

دیگران چه می خوانند:

سرهنگ نبی اله قاسمی از دستگیری عامل سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان خبر داد و افزود: در پی این اقدام شیشه اتوبوس شکسته و چند نفر دانشجو به صورت سطحی مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و عاملان اصلی سنگ پرانی شناسایی و دستگیر شدند.

اکنون مسوولان دانشگاه آزاد خرم اباد می گویند که در حادثه سنگ‌پرانی به اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد پنج دانشجو مصدوم شدند که همه این دانشجویان ترخیص شده‌اند.

از مجموع پنج دانشجوی آسیب دیده، چهار نفر دختر و یک نفر نیز پسر بوده است،

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با افرادی که به هر نحو بخواهند قانون شکنی کنند برخورد خواهد کرد.

ببینید | ماجرای هدف قرار دادن اتوبوس دانشجویان در خرم آباد چیست؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟