در اینجا بخوانید l کدام ارز دیجیتال ریزش شدید کرد؟

حالا که بیت‌کوین تا ۴۰ هزار دلار ریزش کرده پیش‌بینی از ادامه روند بازار زیاد است. در این گزارش دو پیش‌بینی مخالف یکدیگر را می‌خوانید.
در اینجا بخوانید l کدام ارز دیجیتال ریزش شدید کرد؟

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول ارز دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنند. ماهیت غیرمتمرکز ارز دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، ارز دیجیتال گروه یا سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند.

یک تحلیلگر عقیده دارد ارز دیجیتال شیبا بعد از چرخه نزولی بازار می‌تواند خوب عمل کند. او می‌گوید: شیبا اینو از سایر رقبای اتریوم بهتر عمل می‌کند.

دیگران چه می خوانند:

تحلیلگر معروف با نام مستعار Altcoin sheerpa به 172 هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: منتظر انفجار قیمت شیبا است. به عقیده او ارز دیجیتال شیبا یک الگوی صعودی تشکیل داده که می‌تواند باعث رشد این ارز دیجیتال شود.

«من در زمان ریزش بازار میانگین کم می‌کنم و منتظرم تا در پایان دوران سخت، سود سرمایه‌ام را برداشت کنم. شاید تحلیل رشد سریع اشتباه باشد اما من فعلا ارز دیجیتال خود را نگه می‌دارم.»

این تحلیلگر عقیده دارد بیت‌کوین به زودی تثبیت می‌شود اما بعد از پایان سلطه نزولی بازار آلت‌کوین‌ها حرکت می‌کنند. sherpa عقیده دارد ارز دیجیتال near در پایان چرخه نزولی روندی صعودی را قوی دنبال می‌کند.

او عقیده دارد مردم بیش از حد احساساتی شدند. بازار همچنان صعودی است. او در پیام توئیتر نوشت: کف را بخر.

سناریو مخالف
اگرچه برخی فکر می‌کنند ریزش فقط فرصتی برای خرید است برخی دیگر فکر می‌کنند بازار به سمت سقوط پیش می‌رود. آرتور هیز، یکی از بنیان‌گذاران صرافی BitMEX عقیده دارد بیت‌کوین به زودی ریزش می‌کند. او در مقاله‌ای نوشت: فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی دنیا در سراسر جهام با تشدید تورم می‌جنگند و افزایش نرخ بهره بر دارایی ریسک‌پذیر تاثیر منفی دارد.

افزایش جهانی قیمت کالاها به دلیل ادامه جنگ روسیه و اوکراین باعث افزایش تورم جهانی شده است. این موضوع می‌تواند به استفاده دولت‌ها از ابزارهای انقباضی منجر شود. این موضوع هم روی قیمت کریپتو و سهام تاثیر منفی دارد.

هیز پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین تا پایان سه ماه دوم سال 2022 به 30 هزار دلار و اتریوم به 2500 دلار سقوط می‌کند.

«این اعداد برای بیت‌کوین و اتریوم بعید نیست. من در چند ماه اخیر شروع به خرید برخی از آلت‌کوین‌های با پتانسیل که با سقف قیمتی خود فاصله زیادی داشتند کردم. اما به نظرم آلت‌کوین‌ها هم از خون‌ریزی بازار جان سالم به در نمی‌برند. اما من منتظر فرصت خرید بیت‌کوین و اتریوم در کف هستم.»

در اینجا بخوانید l کدام ارز دیجیتال ریزش شدید کرد؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟