ببینید | اجرای زیبای رحمان و رحیم در عصر جدید

اجرای زیبای رحمان و رحیم سریال پایتخت در سالن برنامه عصر جدید غوغا به پا کرد.
ببینید | اجرای زیبای رحمان و رحیم در عصر جدید

عصر جدید یک برنامه پرطرف دار در زمینه استعداد یابی است . مجری برنامه عصر جدید احسان علیخانی است . از برنامه عصر جدید به عنوان پرمخاطبترین برنامه تلویزیون یاد می شود . در  برنامه عصر جدید شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و … شرکت کنند. در برنامه عصر جدید توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.

در ادامه اجرا و خوانندگی تماشایی رحمان و رحیم (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) را با هم می بینیم.

دیگران چه می خوانند:

بیوگرافی مجتبی و مصطفی بلال حبشی
مجتبی و مصطفی بلال حبشی دو برادر دوقلو متولد سال 1374 در تنکابن می باشند. خانواده مجتبی و مصطفی در تنکابن زندگی می کنند اما مجتبی و مصطفی بلال حبشی با حمایت اسپانسرشان تهران زندگی میکنند. و در حال گذراندن کلاس های موسیقی و آواز هستند.

اخلاق و خصوصیات رفتاری
بر خلاف روحیه هنری و طنزی که در سریال پایتخت ایفا می کنند، برادران بلال حبشی بسیار آرام و ساکت و کم حرف هستند.

نحوه بازیگر شدن
دوقلوهای یک شکلی که در مجموعه «پایتخت 5» کاراکترهای رحمان و رحیم را بازی می کنند، توسط محسن تنابنده معرفی و وارد مجموعه پر طرفدار پایتخت شده و موفقیت خود را مدیون تنابنده می دانند. می گویند نقشمان را دوست داریم چون همه اتفاقات خوب بعد از این کار رقم خورد ، در این سریال با نام رحمان و رحیم در بین مردم شناخته شدیم.

خوانندگی
این دو برادر قبل از بازیگری بعنوان موزیسین فعالیت خود را شروع کردن و با ساز تخصصیشون گیتار فعالیت های حرفه ای دارند و یک گروه دونفره بنام ریکادو تشکیل دادند

شهرت با اجرای کلیپ در سریال پایتخت و اسپانسر
ما در مجموعه «پایتخت 3» چند سکانس کوتاه بازی کرده و ترانه هایی را اجرا کردیم. بعد از پخش آن صدای ما طرفدار پیدا کرد و برایمان اسپانسر پیدا شد. مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی از صدای ما خوشش آمد و پیشنهاد خوانندگی داد و با ما قرارداد بست. اکنون نیز با هزینه و کمک مسعود دهقان کلاس های گیتار و سولفژ می روند.

خوانندگان مورد علاقه
محسن یگانه و محسن چاوشی خواننده های مورد علاقمون هستند، سیر صعودی و باهوشی آقای یگانه و توانایی اش در ساز زدن خیلی بالاست . و محسن یگانه به عنوان یک خواننده شمالی برای آنها جایگاه ویژه ای دارد .

 

ببینید | اجرای زیبای رحمان و رحیم در عصر جدید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟