یارانه هایی که تا آخر فروردین به حساب‌ خانوارها واریز می شود

یارانه نقدی فروردین ماه ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ فروردین به حساب خانوارها واریز شد. از بقیه یارانه ها چه خبر؟
یارانه هایی که تا آخر فروردین به حساب‌ خانوارها واریز می شود

بیش از 20 میلیون نفر اسفندماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. یارانه نقدی فروردین ماه نیز ساعت 24 روز شنبه 20 فروردین به حساب خانوارها واریز شد، مبلغ یارانه نقدی نیز نسبت به سنوات گذشته بدون تغییر بود و در اطلاعیه نیز همان 45 هزار و 500 تومان اعلام شد. در خصوص تعداد یارانه‌بگیران نیز به نظر می‌رسد تغییری ایجاد نشده است. همچنین برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، بیست و دومین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی فروردین ماه سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر شد. یارنه بعدی چیست؟

یارانه رمضان 

دیگران چه می خوانند:

در خصوص دیگر یارانه‌ها نیز پیگیری‌هایی انجام شده که به احتمال زیاد یارانه ماه رمضان در این هفته (هفته سوم فروردین ماه) واریز می‌شود. همچنین بیشترین گمانه‌زنی‌ها در خصوص مبلغ یارانه ماه رمضان مبلغ 150 هزار تومان به ازای هر نفر است.

این احتمال وجود دارد که تعداد کسانی که یارانه ماه رمضان دریافت می‌کنند همانند سال گذشته همان 60 میلیون نفر باشد. اما احتمال کمتر بودن تعداد یارانه بگیران وجود دارد.

یارانه نان

طرح جدید پرداخت یارانه نان به نانوایی‌ها قرار ست در چند استان به صورت آزمایشی اجرایی شود. البته این طرح هنوز به صورت قطعی و مشخص ارائه نشده است. زنجان یکی از استان‌های پایه این طرح تعیین شده است. استاندار این استان می‌گوید در این طرح مردم مثل سابق نسبت به خرید نان اقدام می‌کنند و تغییر قیمتی هم نخواهیم داشت. البته طبق اخبار قبلی این یارانه قرار است از اردیبهشت ماه پرداخت شود.

یارانه گوشت 

یارانه گوشت یکی از یارانه های جدید است که در کنار یارانه دارو و یارانه نان به زودی به مردم پرداخت می شود . حرف و حدیث در مورد مبلغ و نحوه پرداخت یارانه گوشت زیاد است 
درحالی که یکی از نمایندگان اتاق کشاورزی در اتاق بازرگانی ایران درباره پرداخت رقم حدود 300هزارتومانی یارانه گوشت به هرخانوار گمانه‌زنی کرده بود، برخی کارشناسان به ابعاد این طرح و آثار پرداخت نقدی مستقیم به کارت بانکی سرپرست خانوار واکنش نشان دادند.

بحث اعطای یارانه مخصوص تهیه گوشت و مرغ برای دهک‌های اول تا ششم جامعه در روزهای اخیر از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق مطرح شد.
درحالی که یکی از نمایندگان اتاق کشاورزی در اتاق بازرگانی ایران درباره پرداخت رقم حدود 300هزارتومانی این یارانه به هر خانوار گمانه‌زنی کرده بود، برخی کارشناسان درباره ابعاد این طرح و آثار پرداخت نقدی مستقیم به کارت بانکی سرپرست خانوار نظرات مختلفی را مطرح کردند.

یارانه هایی که تا آخر فروردین به حساب‌ خانوارها واریز می شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟