نهضت ملی‌ مسکن | ۲.۳ میلیون نفر تأیید شدند | اقساط ماهانه

معاون وزیر راه از تایید صلاحیت ۲.۳ میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این متقاضیان با تایید سه شرط به ادارات کل راه و شهرسازی، شهرهای جدید و بنیاد مسکن معرفی شدند.
نهضت ملی‌ مسکن | ۲.۳ میلیون نفر تأیید شدند | اقساط ماهانه

برای تمامی 5 میلیون و 300 هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن سه شاخص سابقه سکونت، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و سبز بودن فرم «ج» انجام شده که 2 میلیون و 300 هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند.   این افراد به منظور بررسی شرط چهارم مبنی بر سابقه سکونت پنج ساله در شهر مورد تقاضا به ادارات کل راه و شهرسازی یا شهر جدید مربوطه معرفی شده‌اند.

این خبر را محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده و گفته است: کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند مدارک خود را به صورت حضوری برای تشکیل پرونده به آدرس اعلام شده در پیامک تحویل دهند. پیش از این مدارک فقط در سامانه بارگذاری شده بود.

دیگران چه می خوانند:

به گفته وی، پس از آن‌که سابقه 5 ساله سکونت در استان کنترل شود، فرد متقاضی برای تشکیل پرونده به نظام بانکی معرفی و بعد از افتتاح حساب و واریز وجه به پروژه متصل خواهد شد. او مبلغ آورده متقاضیان در مرحله اول را 40 میلیون تومان اعلام کرده است.

محمودزاده چند روز قبل درباره روند پرداخت آورده متقاضیان به ایسنا گفته بود: یک مرحله موقع ثبت نام است. مرحله دوم بعد از فوندانسیون، مرحله سوم بعد از اسکلت و سفت‌کاری و مرحله آخر هم در زمان نازک کاری توسط متقاضیان پرداخت می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه تزریق تسهیلات به پروژه‌ها نیز بیان کرد: تسهیلات واحدهای جهش تولید و تامین مسکن در سه مرحله پرداخت می‌شود. مرحله اول در زمان فوندانسیون، مرحله دوم در زمان اسکلت و ‌سفت‌کاری و مرحله سوم حین نازک کاری است. در واقع متقباضیان یک مرحله پیش پرداخت دارند که در تسهیلات نیست.

تکمیلی | قسط 10 تا 15 میلیونی تسهیلات نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران: دوره بازپرداخت 5 ساله را برای بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن پیش‌بینی کرده‌ایم که قسط ماهانه وام 350 تا 450 میلیون تومانی بین 10 تا 15 میلیون تومان است
این اتفاق (اقساط 10 تا 15 میلیون تومانی) برای این‌ است که هم بتوانیم زیست سکونتی مطلوبی برای متقاضیان داشته باشیم و هم این‌که به امکانات زیست اجتماعی آنها توجه کنیم

نهضت ملی‌ مسکن | ۲.۳ میلیون نفر تأیید شدند | اقساط ماهانه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟