کیف پول الکترونیکی | سارقان کیف پول‌های الکترونیکی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به سرقت ۴۰۰ میلیونی تومانی رمز ارز از کیف پول دیجیتالی مشتری خود کرده بود، خبر داد.
کیف پول الکترونیکی | سارقان کیف پول‌های الکترونیکی دستگیر شدند.

کیف پول الکترونیکی یک سرویس آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید تراکنش‌های اینترنتی مانند خرید شارژ و خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض و … را با گوشی موبایل خود یا کامپیوتر انجام دهید. کیف پول الکترونیکی، جایگزینی مناسب برای پول نقد و کار اعتباری است. کاربرد کیف پول الکترونیکی همانند کیف پول معمولی است ولی کیف پولی که به جای اسکناس و سکه، حاوی وجه و اعتبار الکترونیکی است. در ایران هم مانند سایر کشورهای جهان، استفاده از کیف پول الکترونیکی رو به افزایش است. اما باید در حفظ امنیت کیف پول الکترونیکی خود بسیار هوشمندانه عمل کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی او مورد سرقت قرار گرفته، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اظهارات مالباخته سرنخ‌هایی از هویت متهم بدست آمد .

دیگران چه می خوانند:

به گفته رئیس پلیس فتا پایتخت، در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق تعمیرکار موبایل شاکی بوده و به دلیل بی دقتی مالباخته در نگهداری کیف پول الکترونیکی رمز ارز و عدم گذاردن رمز روی برنامه‌های کاربردی گوشی تلفن همراه متاسفانه کیف پول الکترونیکی وی توسط تعمیر کار گوشی تلفن همراه خالی شده است.

او گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه به همراه ادله دیجیتالی مرتبط با سرقت موصوف دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

 

کیف پول الکترونیکی | سارقان کیف پول‌های الکترونیکی دستگیر شدند.

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟