قیمت خودرو امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱/ قیمت خودروهای پرطرفدار چند؟

قیمت خودرو از نیمه دوم فرودین ۱۴۰۱ نوسانات خود را آغاز کرد. آیا منتفی شدن واردات در قیمت خودرو تاثیری دارد؟ در ادامه از افزایش و کاهش قیمت خودرو مطلع شوید.
قیمت خودرو امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱/ قیمت خودروهای پرطرفدار چند؟

 قیمت خودرو صفر داخلی در روز 18 فروردین 1401 با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.قیمت خودرو صفر داخلی امروز 18 فروردین 1401 در بازار ایران به شرح زیر است: قیمت خودروی پراید 111 به نرخ 190 میلیون تومان رسید. پراید 131 نیز به نرخ 163 میلیون تومان به فروش می‌رسد.قیمت خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  1400 دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت.  دنا پلاس هم‌اکنون در قیمت 465 میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما قیمت خودرو دنا معمولی به 351 میلیون تومان رسید.

دیگران چه می خوانند:

قیمت خودروهای پرطرفدار
نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ 202 میلیون تومان رسید.

پژو 206 تیپ دو به قیمت 269 میلیون رسید. پژو 206 تیپ پنج با چهار میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به 326 میلیون تومان رسید.
خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با سه میلیون افزایش قیمت به 443 میلیون تومان رسید.

اما خودروی تارا اتوماتیک رکورد افزایش قیمت در بین سایر خودروها را داشت. این خودرو با افزایش 11 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 536 میلیون تومان رسید.


پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
منتفی شدن واردات خودرو در بازار خودروی کشور چه تاثیری دارد؟

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران مشهد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: به نظر می‌رسد با منتفی شدن واردات در هفته‌های آینده رونق به بازار برگردد. با توجه به نوسانات نرخ دلار و افزایش قیمت خودروهای داخلی، به نظر می‌رسد افرادی که برای خرید دست نگه داشته بودند، خرید خود را آغاز کنند.

قیمت خودرو امروز ۱۸ فروردین ۱۴۰۱/ قیمت خودروهای پرطرفدار چند؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟