حقوق بازنشستگانl حقوق یازنشستگان افزایش پیدا می کند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.
حقوق بازنشستگانl حقوق یازنشستگان افزایش پیدا می کند


حقوق بازنشستگان یا مستمری از دو منبع تامین اجتماعی و کشوری قابل پرداخت است . بیمه بعد از اتمام اشتغال در دوره سی ساله به نام حقوق بازنشستگان به افراد تعلق می گیرد . موارد بر قراری و میزان حقوق بازنشستگان برای کلیه بیمه ‌شدگان صندوق های بازنشستگی (اعم از کشوری، لشکری، تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگی دستگاه‌ ها، نهاد ها و بانک ها) بر مبنای میانگین دو سال آخر دریافتی که دارای کسور بازنشستگی می‌ باشد در تعیین میزان حقوق بازنشستگان موثر هستند . در ادامه اخباری را مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان می خوانیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده 96 و 111 قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.

دیگران چه می خوانند:

در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، قائم مقام و معاونین این سازمان و همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری مقرر شد، افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این باره گفت: «با همکاری دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ ماه اجرایی خواهد شد.»

وی افزود: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده 96 و 111 مورد توجه است و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده 111 قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد. 

موسوی تصریح کرد: رویکرد راهبردی ما این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.

حقوق بازنشستگانl حقوق یازنشستگان افزایش پیدا می کند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟