چرا سارا رسول زاده در نجلا 2 نیست؟

علت اینکه سارا رسول زاده در سریال نجلا 2 نیست چیست؟ در ادامه علت عدم حضور سارا رسول زاده در نجلا 2 را می خوانید.
چرا سارا رسول زاده در نجلا 2 نیست؟

سریال نجلا از همان روز‌های ابتدایی که وارد مرحله تصویربرداری شد، بنا بود در محرم و صفر پخش شود که مناسبتی هم با این ماه داشته باشد. اما سریال نجلا  به دلایل مختلفی از جمله آماده نبودن کار و شرایط تولیدی زمان بر در دوران کرونا، سریال برای مناسبت اربعین آماده پخش شد.در ایام ماه رمضان 1400 سریال نجلا پخش شده است. در سریال نجلا نقش اصلی ان سارا رسول زاده عوض شده است. سریال مناسبتی نجلا 2 به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی محصول سال 1400 است.

معمولا بازیگران به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی ، تداخل کاری یا به توافق نرسیدن با تهیه کننده و کارگردان درباره مسائل مختلف ، در فصل دوم یا سوم سریالی از آن پروژه جدا می شوند در سریال «نجلا» نیز فعلا دلیل جدایی سارا رسول زاده و جایگزین شدن محیا دهقانی مشخص نیست و تهیه کننده سریال ، فقط از عدم حضور سارا رسول زاده در فصل دوم سریال نجلا خبر داد.

دیگران چه می خوانند:

قصه عشق پسر ایرانی به دختر عراقی
داستان سریال نجلا شاید برای اولین بار در قالب یک سریال به تصویر کشیده می‌شد. درست در روز‌های پایانی سال 58 قصه عاشقانه‌ای در آبادان شکل می‌گیرد.

قصه فصل نخست این سریال درباره دختری عراقی به نام نجلا با پیشه پرستاری بود. عبد خواستگار سمج او برای رسیدن به نجلا در تلاش بود تا هر مانعی را از سر راهش بردارد و برای همین از هیچ تلاشی فروگذار نبود. از سویی زندگی که نجلا در گذشته داشته و ورود به اربعین سرخ تا آخر عمر در مقابل چشمانش مرور می‌شود.

نجلا چند سال پیش در عراق ازدواج کرده و یک فرزند با نام حسین دارد و همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا برای حتی یک بار هم که شده حسین را از نزدیک ببیند به همین خاطر به همراه چند نفر از بستگان راهی عراق می‌شوند.

در این سریال فضای ملتهب سال‌های 58 و درگیری با عراق و بعثی‌ها و عبور از مرز عراق که در آن زمان کار ساده‌ای نبود، به تصویر کشیده شد. اما قصه فصل دو از ادامه سفر نجلا به عراق آغاز می‌شود و تا زمان اشغال خرمشهر و ورود شخصیت‌های اصلی داستان به جنگ میان ایران و عراق نیز ادامه پیدا می‌کند و قصه در فصل جدید فضای جنگی دارد.

چرا سارا رسول زاده در نجلا 2 نیست؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟