قرعه کشی ایران خودرو | جزئیات ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو از امروز

قرعه کشی ایران خودرو که قرار بود در سال جدید اجرایی نشود گویا عملیاتی نشده و ایران خودرو اولین ثبت نام قرعه کشی را از امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ آغاز کرده است.
قرعه کشی ایران خودرو | جزئیات ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو از امروز

قرعه‌ کشی خودرو همچنان ادامه دارد . پژو 207 جدید 318 میلیون تومان در قرعه کشی ایران خودرو قیمت خورده است.گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین فروش امسال محصولات خود ( قرعه کشی ایران خودرو ) را با عرضه پنج محصول از امروز به مدت سه روز اجرا می‌کند.
با وجود وعده وزیر صمت مبنی بر حذف قرعه کشی خودرو در سال 1401، گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین فروش امسال محصولات خود را  با عرضه پنج محصول در قالب سومین فروش ویژه حمایت از خانواده و سی و پنجمین مرحله فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه، از فردا به مدت سه روز اجرا می‌کند.

در این دو طرح فروش، دو محصول جدید 207 اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و 206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای، در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU 7 P، پارس ELX با موتور TU 5 و راناپلاس با موتور TU 5 پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

دیگران چه می خوانند:

مشتریان نهایی پس از انجام قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی، در روز شنبه 20 فروردین ماه انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا سه شنبه 16 فروردین ماه، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

دو خودروی جدید در سبد فروش ایران خودرو کدامند؟
206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای و 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ به سبد فروش محصولات ایران خودرو اضافه شد.

 گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین فروش محصولات خود را در سال 1401 با عرضه پنج محصول در قالب سومین فروش ویژه حمایت از خانواده و سی و پنجمین مرحله فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه، از فردا به مدت سه روز اجرا می‌کند.

بر اساس این گزارش، در این دو طرح فروش، دو محصول جدید 207 اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و 206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای، در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU7P، پارس ELX با موتور TU5 و راناپلاس با موتور TU5 پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

مشتریان نهایی پس از انجام قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی، در روز شنبه 20 فروردین ماه انتخاب خواهند شد.
مراسم قرعه کشی از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. در طرح حمایت از خانواده نیز در صورت بالا بودن تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت فروش، مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا سه شنبه 16 فروردین ماه، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

قرعه کشی ایران خودرو | جزئیات ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو از امروز

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟