قرعه کشی خودرو | جزئیات قرعه کشی جدید ایران خودرو و سایپا

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو عادی و ویژه مادران از امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ و فروش یکساله سایپا از فردا ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.
قرعه کشی خودرو | جزئیات قرعه کشی جدید ایران خودرو و سایپا

ایران خودرو (با نام تجاری ایکو، IKCO) شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. ایران خودرو نخست ایران ناسیونال نام داشت و نخستین گروه تولیدات آن، گونه‌ای اتوبوس بود. در چند سال اخیر ایران خودرو طرح های فروش متنوعي در قالب قرعه‌کشی داشته است. مانند طرح فروش یکساله (عادی)، طرح فروش فوق‌العاده (3 ماهه) ایران خودرو و طرح فروش ویژه مادران که به تازگی اضافه شده است. در سال جدید نیز گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین فروش محصولات خود را با عرضه پنج محصول از امروز و به مدت سه روز اجرا می‌کند.

با وجود وعده وزیر صمت مبنی بر حذف قرعه کشی خودرو در سال 1401، گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین فروش امسال محصولات خود را  با عرضه پنج محصول در قالب سومین فروش ویژه حمایت از خانواده و سی و پنجمین مرحله فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه، از امروز به مدت سه روز اجرا می‌کند.

دیگران چه می خوانند:

در این دو طرح فروش، دو محصول جدید 207 اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و 206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای، در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU 7 P، پارس ELX با موتور TU 5 و راناپلاس با موتور TU 5 پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

طرح فروش فوری 5 محصول خود را با موعد تحویل 90 روزه از امروز سه شنبه 16 فروردین ماه 1401 به مدت 3 روز به اجرا می‌گذارد.

موعد تحویل خودروها از تیرماه 1401 تعیین شده است. 

تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به پیش ثبت نام اولیه (شرکت در قرعه کشی) اقدام کنند.

مشتریان نهایی پس از انجام قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی، در روز شنبه 20 فروردین ماه انتخاب خواهند شد.

 فروش فوق العاده عادی ایران خودرو (فروردین 1401)

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است. 

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد. 
این طرح از تاریخ 16 فروردین ماه 1401 به مدت 2 روز فعال خواهد بود.

متقاضی محترم می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ 1400/08/19 را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید .

 فروش فوق العاده ایران خودرو - ویژه مادران (فروردین 1401)

قرعه کشی سایپا 
 در راستای عمل به تعهدات و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان، گروه خودروسازی سایپا ( قرعه کشی سایپا ) پیش فروش یکساله 6 محصول که شامل خودرو‌های شاهین جی، کوییک اس، کوییک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا اس و سایپا اس‌ای 151 موتور ام 13 است را از 17 فروردین ماه آغاز می‌کند.

طرح یاد شده از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه به مدت دو روز و به صورت شبانه روزی انجام می‌شود لذا خریداران خودرو می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌فرآیند ثبت نام را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل بخشی از خودرو‌ها از مهرماه سال جاری است.

در روش پیش فروش یکساله، قیمت غیر قطعی است و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی‌شود. بر این اساس فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

بدین جهت پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین بایستی ظرف مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

قرعه کشی خودرو | جزئیات قرعه کشی جدید ایران خودرو و سایپا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟