زمان واریز یارانه نقدی فروردین 1401

پیش بینی می شود یکصد و سی و چهارمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار مثل ماه های قبل واریز شود.
زمان واریز یارانه نقدی فروردین 1401

پرداخت یارانه نقدی از دولت احمدی نژاد شروع و تا به حال ادامه داشته است . یارانه نقدی که در فروردین 1401 مرحله صد و سی و چهارم آن واریز می شود هیچ تغییر و افزایشی نداشته است. دولت قول داده است تا با حذف دهک های بالای جامعه مبلغ یارانه نقدی را افزایش بدهد . به نظر کارشناسان دولت رئیسی حتما یارانه نقدی را افزایش خواهد داد ولی احتمالا این امر در فروردین 1401 محقق نمی شود و در این ماه یارانه نقدی همانند ماه های قبل به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان می باشد.
به گزارش روابط گستر پیش بینی می شود واریز صد و سی و چهارمین مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و پانصد تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوار‌ها واریز خواهد بود.
 پیش بینی می شود مرحله یارانه نقدی ساعت 24 شنبه 20 فروردین 1401 به حساب سرپرستان خانوار مثل ماه های قبل واریز می‌شود.
پیش بینی می شود  برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، بیست و دومین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی بهمن ماه سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

پیش بینی می شود دولت همانند سال های قبل یارانه ای را هم با عنوان یارانه ماه رمضان برای افراد واریز کند ولی هنوز اطلاع رسانی دقیق در این مورد انجام نداده است و باید منتظر تصمیم دولت باشیم.

دیگران چه می خوانند:

دولت بیست و نهمین مرحله یارانه معیشتی را هم ساعت 24:00 چهارشنبه، 10 فروردین ماه 1401، بدون هیچ گونه افزایشی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد. این اولین یارانه‌ای است که در سال 1401 به مشمولان تعلق  گرفت.

اکثرافراد درخواست افزایش یارانه ها را دارند و امیدواریم دولت رئیسی بتواند این امر را محقق کند.

زمان واریز یارانه نقدی فروردین 1401

زمان واریز یارانه نقدی فروردین 1401

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟