ببینید | پشت پرده مرگ همسر یوسف تیموری لو رفت | یوسف تیموری معذرت خواست

یوسف تیموری با انتشار ویدئویی خبر از مرگ همسر خود داد که این امر با واکنش هایی روبه رو شد که مهمترین آن دروغ خواند خبر فوت همسر یوسف تیموری بود
ببینید | پشت پرده مرگ همسر یوسف تیموری لو رفت | یوسف تیموری معذرت خواست

یوسف تیموری از بازیگران خوب سینما و تلویزیون می باشد. یوسف تیموری حدود 10 سال قبل خبر از ازدواج خود با یک زن تایلندی را داد و با آن زن به ایران آمد. یوسف تیموری زیاد درکنار زنش در این مدت دیده نشد و در یک اقدام عجیب چند روز قبل خبر از مرگ همسرش داد. بعد افرادی که یوسف تیموری را دوست دارند و زندگی وی را دنبال می کنند خبر مرگ همسر یوسف تیموری را به عنوان دروغ سیزده بیان کردند . یوسف تیموری هم در مصاحبه ای ضمت تایید خبر فوت همسرخودش واقعیت ازدواج خود را توضیح داد . از شما دعوت می کنیم این ویدئو جدید را ببیند

آرمین پسرخوانده یوسف تیموری بود
یوسف تیموری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران که مدتی پیش خبر جدایی از همسر تایلندی اش را رسانه ای کرد و ساعاتی پیش خبر فوت همسر سابقش را منتشر کرد، درمورد پسرش آرمین نیز موردی را اشاره کرد.
در ویدئویی که بازیگر نقش فولاد زیر آسمان شهر برای اطلاع رسانی فوت همسرش منتشر کرد، درباره تعهدش به آرمین هم صحبت کرد. او آرمین را با عنوان پسر خوانده خود خطاب کرد و این یعنی پسر بانمکی که تمام این سالها تصور میشد حاصل ازدواج یوسف تیموری و همسر تایلندی اش "راپان" است در واقع حاصل ازدواج قبلی همسر خارجی یوسف تیموری است و پسر خوانده آقای بازیگر محسوب میشود.
خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود که یوسف تیموری ابتدا او را به عنوان پسر خودش معرفی کرد اما پس از مدتی عنوان نمود که آرمین پسر او نیست و پسر خوانده اش است.
از شما دعوت می کنیم اولین ویدئو منتشر شده توسط یوسف تیموری را ببیند
 

دیگران چه می خوانند:

زندگی شخصی یوسف تیموری
یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1358 در تهران است.یوسف تیموری دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد.یوسف تیموری واقف در غرب تهران متولد شد، پدرش «فریدون تیموری» از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه‌دار است. او دارای دو خواهر و یک برادر بوده و فرزند دوم خانواده می باشد.

یوسف تیموری چند سال پیش با یک خانم تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. آشنایی این دو در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد.

خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود که یوسف تیموری ابتدا او را به عنوان پسر خودش معرفی کرد اما پس از مدتی عنوان نمود که آرمین پسر او نیست و همسر و پسرش را برای ادامه تحصیل او به تایلند فرستاد.

یوسف تیموری در 14 تیر 1399 خبر طلاق خود با همسرش را اعلام کرد و گفت همسرم مدتی است من را ترک کرده و حالا مجرد هستم.

یوسف تیموری به جز بازیگری در کار مشغول واردات و صادرات لوستر نیز می باشد و در مصاحبه ای عنوان نموده زمانی که درگیر بازیگری نباشم، مشغول صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم.

یوسف تیموری در نواختن گیتار نیز استعداد فراوانی دارد. او از کودکی علاقه فراوانی به فوتبال به خصوص دروازه بانی داشت و به خاطر اینکه در دروازه بانی موفق و ترس صورتش از توپ گرفته شود، به ورزش بوکس روی آورد.

یوسف تیموری ورزش بوکس را هنوز هم دنبال می کند و تمرین روزانه دارد زیرا معتقد است بوکس کمک می‌ کند در بازیگری هم ریتم بدن درست باشد.

یوسف تیموری در سال 1373 زمانی که 15 ساله بود، در شرکت کلک خیال دوره ساخت فیلم های انیمیشن را گذراند و بعد در سال 1374 وارد کلاس های هنرپیشگی استاد سمندریان شد و در آنجا برای بازی در تئاترتوسط نصرالله رادش به محمد رحمانیان معرفی شد.

**درخشش یوسف تیموری در تلویزیون
 یوسف تیموری در سال 1375 در سریال هوای تازه ایفای نقش نمود و اولین تجربه بازی جلوی دوربین را بدست آورد. او در سال 76 با مجموعه «سیب خنده» شناخته شد. یوسف تیموری سیب خنده را همیشه بعنوان یک کار استاندارد و کاملاً طنز و کمدی می‌داند و می گوید با بازی در این مجموعه با رضا عطاران انگار مدرک کار طنز گرفتم.

 شهرت یوسف تیموری با سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران و سریال « زیر آسمان شهر» مهران غفوریان به اوج رسید.

یوسف تیموری در سال 1380 با بازی در فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب وارد عرصه سینما شد.او در میان همکارانش با شهاب حسینی ، جواد رضویان و رضا شفیعی جم ارتباط نزدیک تری دارد.

**یوسف تیموری در جوکر
رئالیتی شو «جوکر»به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی محصول سال 1400 در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد که در آن تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یکدیگر رقابت می کنند. 

یوسف تیموری یکی از شرکت‌کنندگان فصل چهارم برنامه جوکر است که در این فصل با اجرای حرکات عجیب و غریب و طنز با یک کاکتوس حسابی غوغا به پا کرد و تلاش او برای خنداندن سایر شرکت‌کنندگان در فضای مجازی پربازدید شد. 

**یوسف تیموری در شهر گربه ها
شهر گربه ها فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی سیدجواد هاشمی است که برای کودک و نوجوان ساخته شده و در آن هنرمندانی چون علیرضا خمسه، نیوشا ضیغمی، یوسف تیموری، فرهاد آئیش، امین زندگانی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی، الیکا عبدالرزاقی، مریم سعادت و...به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان شهر گربه ها در مورد مسابقه ای است که به دسیسه حاکم شهر گربه ها در حال برگزاری است و گربه های گربستان در طمع رسیدن به آرزوهایشان تصمیم دارند، در آن شرکت کنند، غافل از آنکه حاکم به کمک تحقیقات گرفسور می خواد عمر آنها را بگیرد و... .

**یوسف تیموری در زیر آسمان شهر
زیر آسمان شهر یک مجموعهٔ طنز اجتماعی بود که در سال 1380 خورشیدی از شبکه 3 سیما پخش می شد. این سریال به دلیل پخش هر شب و دست اندرکاران موفق، توانست از مجموعه های بسیار موفق صدا و سیمای ایران بشود.

سریال زیر آسمان شهر عنوان اولین سریالی بود که یوسف تیموری در آن به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال نقش پولاد را بازی میکرد.

ببینید | پشت پرده مرگ همسر یوسف تیموری لو رفت | یوسف تیموری معذرت خواست

ببینید | پشت پرده مرگ همسر یوسف تیموری لو رفت | یوسف تیموری معذرت خواست

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟