ببینید | حمله فجیع سارقین به یک پیرزن

فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است حاکی از آن است که این افراد برای سرقت درون این خانه رفته اند. و بعد احتمالاً موفق به انجام کار خود نشده و پیرزن را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
ببینید | حمله فجیع سارقین به یک پیرزن

اخبار حوادث: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه از فوت یک کوهنورد بر اثر سقوط از ارتفاع کوه در سنقر خبر داد.

اخبار حوادث: معتمدی بیان کرد: تیم عملیات کوهستان هلال‌احمر سنقر و کلیایی پس از اعزام به محل حادثه جستجو را آغاز کرده و به پیکر متوفی دسترسی پیدا کردند و آن را به پایین کوه منتقل و تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.

دیگران چه می خوانند:

صبح روز گذشته در محدوده قیامدشت عده ای به درون خانه ای در این شهر رفتند و طبق فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است این افراد برای سرقت درون این خانه رفته اند. و بعد احتمالاً موفق به انجام کار خود نشده و پیرزن را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

قیامدشت

قیامدشت شهری از توابع بخش خاوران شهرستان ری در استان تهران ایران است. مرکز بخش خاوران است.
کوه هم وفا ندارد! | سقوط یک کوهنورد در کرمانشاه

تاریخچه
شهر قیامدشت در 15 کیلومتری جاده خاوران واقع گردیده‌است. در حال حاضر مساحت این شهر 179هزار متر مربع است و 4 خیابان اصلی را شامل می‌شود. خیابان ولیعصر قدیمی‌ترین خیابان و محل زندگی بسیاری از ساکنان قدیمی است. قیامدشت از نظر ساختار فیزیکی و شاکله شهری یکی از زیباترین شهرهای ایران است. ساختار منظم هندسی و سرراست بودن کوچه‌ها و خیابانها و دسترسی آسان همهٔ معابر آن به یکدیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهر و بلکه بخشی از جاذبه‌های پرقدرت آن است. این شهر به خاطر نزدیکی به پایتخت محلّ سکونت مناسبی برای مهاجرانِ جویای کار از اقصی نقاط کشور و همچنین برخی از پایتخت نشینان بوده و هست. در شمال این شهر روستای چهل قز و ارتفاعات موسوم به توچال واقع شده و از سمت شرق به شهرستان پاکدشت وصل می‌گردد. در جنوب این شهر بزرگراه امام رضا قرار دارد و روستای توتک و شهرک صنعتی خاوران در غرب شهر واقع شده‌اند. قدمت قیامدشت به بیش از 45 سال می‌رسد، این شهر اوایل زمین خاکی بود که رضاشاه به تیمسار باتمانقلیچ اهدا کرد و پس از تفکیک زمین‌ها توسط تیمسار باتمانقلیچ به فروش رسید و خریداران یک به یک برای سکونت به محله آمدند. در زمان بنی صدر اهدای وام ساخت و ساز زیاد شد و این شهر گسترش یافت. طبق اسنادی که وجود دارد شهر قیامدشت قبلاً به نام شاهین دشت و شهرسازی شناخته شده بود اما بعد از قیام‌های داخلی نامش تغییر کرد و بعد از انقلاب به نام قیامدشت ثبت شد و ماندگار گشت. قیامدشت در سال 96 بعد از سالها بلاتکلیفی به شهر تبدیل شد.

ببینید | حمله فجیع سارقین به یک پیرزن

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟