آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «پگاه شعله خراسان»

شرکت پگاه شعله خراسان در نظر دارد به منظور تامین سرمایه در گردش طراحی و تولید انواع برچسب گرافیکی (ماشین آلات و تجهیزات) مبلغ 250میلیارد ریال را از طریق سکوی آی بی کراد تامین مالی نماید.
آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «پگاه شعله خراسان»

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، میزان مبلغ مورد نیاز شرکت در این مرحله ازتامین مالی 250میلیارد ریال و دوره سرمایه گذاری 12ماه تعیین شده است که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد.

حداقل سرمایه گذاری در این طرح 10میلیون تومان و حداکثر 1.25میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری 14روز تعیین شده است.

دیگران چه می خوانند:

نرخ سود مشارکت در این طرح  34درصد سالیانه می باشد که هر 3ماه یک بار به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت بانکی و دریافت چک صیادی می باشد.

 شرکت پگاه شعله خراسان طی سال های 1401 و 1402 به ترتیب مبلغ 1,243,619 و 3,326,731 میلیون ریال فروش را به ثبت رسانده است .

شایان ذکر است ، سکوی تامین مالی جمعی آی‌بی‌کراد شرکت تامین سرمایه تمدن از زمان شروع فعالیت تا به امروز حدود 3 همت تامین مالی موفق را در کارنامه خود ثبت کرده که آن را به بزرگترین و موفق‌ترین سکوی تأمین مالی کشور تبدیل نموده است.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

 

 

آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت «پگاه شعله خراسان»

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟