دردسر جدید بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی l یک نمایش توقیف شد

طبق اخبار منتشر شده نمایش نوید محمدزاده توقیف شده است.
دردسر جدید بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی l یک نمایش توقیف شد

خبر ممنوع الکاری  نوید محمدزاده و فرشته حسینی پس از توقیف فیلم برادران  لیلا بر سر زبان‌ها افتاد.  سازمان سینمایی اعلام کرده بود که پروانه نمایش فیلم سینمایی "برادران لیلا" به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه‌کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شدند؟

برادران لیلا  با بازی سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و...در جشنواره کن جایزه فیپرشی را دریافت کرد.

دیگران چه می خوانند:

اگرچه پس از آن یزدان عشیری رییس روابط عمومی معاونت سینمایی این خبر را تکذیب کرد و گفت: «ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. رفتار محمدزاده حرکت غیرشرعی نبود اما مغایر عرف بود که ممکن است کسانی هم عصبانی شوند. این حرکت تنبه می خواهد نه تنبیه.

او در پاسخ به این موضوع که چقدر احتمال دارد نوید محمدزاده و فرشته حسینی به دلیل رفتارشان در حاشیه جشنواره کن ممنوع الکار شوند گفته بود: «در بحث‌های حقوقی معمولاً نمی توان با احتمال و اما و اگر سخن گفت. در این بین توصیه می کنم مردم به گمانه زنی‌ها اعتنایی نکنند و به التهاب موضوع بیهوده دامن نزنند. سینمای ما در حال حاضر به قدر کافی مشکلات عدیده دارد و با چنین چالش‌هایی روبه روست که توصیه می کنم در این ماجرا با آرامش و خویشتن داری رفتار شود تا بیش از پیش به آرامش سینما کمک کنیم. دامن زدن به اخبار جعلی خوب نیست و تأثیر مثبتی هم در فضای جامعه ندارد. همین دامن زدن به موضوع شاید فضایی ایجاد کند تا ارزش گذاری دقیقی نسبت به رفتار سلبریتی های کشورمان در خارج از کشور انجام نگیرد.»

دردسر جدید بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی برای یک نمایش!

با این حال به تازگی خبر رسیده است که اجرای نمایش «شب شک» به تهیه کنندگی نوید محمدزاده پس از اولین اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد متوقف شده است.سایت فروش بلیت نمایش «شب شک» به تهیه کنندگی نوید محمدزاده ، همه اقلام تبلیغاتی و اطلاعات این نمایش به تهیه کنندگی نوید محمدزاده و کارگردانی امیرحسین بریمانی را حذف کرد.

«شب شک» تندیس بازیگر نقش اول و تندیس کارگردانی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرده است.

تا کنون نویدمحمدزاده و فرشته حسینی واکنشی به خبر ممنوع الکاری خود نشان ندادند و توقیف برادران لیلا و نمایش شب شک نیز به حواشی دامن زده است. باید منتظر ماند و دید که انتهای این داستان به کجا ختم خواهد شد!

پاسخ نوید محمدزاده به بوسه روی فرش قرمز کن 

پیش از این نوید محمدزاده درباره دلیل کارش گفته بود: زنمه دوست داشتم ماچش کنم. واکنش‌ها خیلی مثبت بوده. ضمن اینکه لازم است در این دنیا به عشق احترام بگذاریم.

لباس فرشته حسینی برای کن مناسب بود؟ / طراحان لباس چه گفتند؟

برادران لیلا نوعی خودباختگی اجتماعی است

مطهری تاکید کرد: تحریف واقعیت‌ها با هدف دریافت یک جایزه پسندیده نیست. البته این فیلم از طرف جمهوری اسلامی به جشنواره کن نرفته بود بلکه توسط بخش خصوصی در خارج از ایران و در کشور اردن ساخته شده است.

وی با انتقاد از مواضع برخی هنرمندان در جشنواره های خارجی عنوان کرد: آنهایی که به عنوان نماینده کشور ایران در این گونه جشنواره ها شرکت می کنند، مثل سازندگان فیلم «برادران لیلا» نباید دچار خودباختگی شوند؛ اینها باید فرهنگ ملی خود را در نوع لباس و رفتارشان نشان دهند.

نائب رییس مجلس دهم در ادامه گفت: البته وقتی هنرمندان به صورت شخصی یا خانوادگی به سفر خارجی می روند ما در آنجا مامور به تجسس نیستیم که رفتار آنها چگونه است، اما وقتی به عنوان نماینده ایران به جشنواره های بین المللی می روند حتما باید نماینده فرهنگ ایران باشند.

مطهری خاطر نشان کرد: چند وقت پیش به وزیر فرهنگ و ارشاد هم گفتم، کسانی که به عنوان نماینده ایران به جشنواره های خارجی می روند ملزم به رعایت فرهنگ اسلامی و ایرانی هستند و باید در نوع لباس و پوشش و رفتار خود دقت داشته باشند؛ اما وقتی به سفر شخصی و غیر دولتی می روند آزادند و به ما ارتباطی ندارد که چه رفتاری در آن جا داشته باشند.

وی در تقبیح رفتار غیراسلامی نوید محمدزاده در جشنواره کن گفت: برخی از هنرمندانی که به عنوان نماینده ایران به جشنواره کن رفته بودند در موردی رفتار خوبی نداشتند؛ مثلا رفتار آقای نوید محمدزاده که هنرمند توانایی است و من معمولاً کارهای ایشان را پسندیده‌ام درست نبود؛ یک زن و شوهر مجاز نیستند در ملأ عام کارهایی را که برای آنها حلال است انجام دهند.

نقد ایران توسط هنرمندان حاضر در جشنواره کن منصفانه نیست 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس دهم در ادامه با اشاره به مصاحبه های هنرمندان در جشنواره های خارجی عنوان کرد: برخی هنرمندان در مصاحبه های خود بدون اینکه اشاره ای به عامل اصلی وضعیت فعلی کشور یعنی تحریم‌ها  داشته باشند، صرفاً از وضع جامعه ایران انتقاد می کنند، این کار منصفانه نیست.

ممکن است ما کاستی‌هایی هم داشته باشیم که ربطی به تحریم‌ها ندارد، ولی جای گفتن آن جشنواره‌ای مانند کن نیست، خصوصا که بسیاری از این کاستی‌ها در خود کشورهای غربی نیز وجود دارد.

فیلم عکنبوت مقدس غیر واقعی و ناجوانمردانه بود

علی مطهری اذعان داشت: باید فیلم هایی به جشنواره های خارجی بروند که حاکی از وضع ایران باشد و چهره واقعی ایران را به دنیا نشان دهد، در حالی که فیلم هایی مثل عنکبوت مقدس اینطور نیستند. اینکه کارگردان و تهیه کننده عنکبوت مقدس اتفاق ناگواری را که 20 سال پیش در ایران رخ داده و یک آدم روانی چند زن را به قتل رسانده است، به صورت فیلم در بیاورند و به آن شاخ و برگ دهند و عین واقعیت هم نباشد به جشنواره ارائه کنند تا جایزه بگیرند، کار جوانمردانه ای نیست، چون باعث می‌شود که دنیا که شناخت درستی از ایران ندارد، ایران را از این دریچه ببیند و تصور کند که ایران یک کشور مخروبه و عقب‌مانده و بی‌فرهنگ است و این یک ظلم به ملت ایران است، در حالی که هر گردشگری که به ایران آمده از ملت ایران و فرهنگش تمجید کرده است.  

نائب رییس مجلس دهم در پایان گفت: امیدواریم هنرمندان از این به بعد بیشتر به دنبال ابلاغ پیام فرهنگ و تمدن کشور عزیزمان باشند نه اینکه هدفشان صرفاً دریافت جایزه باشد.

 

دردسر جدید بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی l یک نمایش توقیف شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟