حمایت علی دایی از وریا غفوری | از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم

علی دایی با انتشار عکسی از وریا غفوری با لباس کردی در اینستاگرام خود از وریا غفوری حمایت کرد.
حمایت علی دایی از وریا غفوری | از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم

وریا غفوری: به روال دوشنبه شب‌ها برنامه فوتبال برتر که جایگزین برنامه محبوب نود شده است، با موضوع بررسی مسائل روز فوتبال ایران به روی آنتن رفت. برنامه‌ای که با اجرای محمدحسین میثاقی در این سالها با واکنش‌ها و حواشی مختلفی مواجه بوده است.
برنامه این هفته فوتبال برتر که طبعا پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ با محوریت این تیم پخش می‌شد، یک اتفاق عجیب دربر داشت. آن‌هم این که در تصویری که از تیم قهرمان پشت سر مجری و مهمانان قرار داده شده بود خبری از کاپیتان آبی‌ها وریا غفوری نبود.

وریا غفوری: بسیاری این حذف را به نوعی ممنوع التصویر شدن وریا غفوری معنا کرده‌اند. کاپیتان سنندجی آبی‌ها در این سالها به موضع‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی تندش خارج از زمین فوتبال شهره است او در این سالها نسبت به وقایعی چون ساقط کردن هواپیمای اوکراینی، اعتراضات آبان 98، مرگ دختر آبی، مشکلات اقتصادی و معیشتی و … واکنش‌هایی نشان داده است که قطعا باب میل بسیاری از جمله مدیران صداوسیما نبوده است.

دیگران چه می خوانند:

پس از برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان و مسجل شدن قهرمانی این تیم، وریا غفوری در بازگشت این تیم به تهران از مشکلات معیشتی و سختی های مردم گفت و اظهار کرد که نمی تواند در روزهایی که مردم در تنگنا هستند، سکوت کند.

در روزهای گذشته و پس از این اظهار نظر غفوری، صحبت هایی مبنی بر ممنوع التصویری کاپیتان استقلال شنیده می شد تا جایی که در برنامه فوتبال برتر هم تصویر او نشان داده نشد. پس از این موضوع، افراد مختلفی از وریا حمایت کردند که علی دایی، شهریار فوتبال ایران هم در حمایت از غفوری در صفحه خود پستی منتشر کرد.
او با انتشار عکسی از وریا غفوری با لباس کردی نوشت: «ساکت کردن منتقد، فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم.»

وریا غفوری ممنوع التصویر شد؟! | کاش وریا در این بازی خاص گل می زد

در واکنش به این پست دایی وریا غفوری نیز در کامنتی خطاب به دایی نوشت: «همانگونه که خیلی‌ها را عاشق فوتبال کردید از جمله من چراغ راه خیلی‌ها شدید در مسیر انسانیت. اسطوره‌ی دوست داشتنی سایه‌ات مستدام.»

منبع: فرارو

حمایت علی دایی از وریا غفوری | از هر فردی که صدای مردمش است حمایت می کنم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟