بهنوش بختیاری کارگردان فیلم تنگ ماهی شد

بهنوش بختیاری کارگردانی فیلم کوتاه تنگ ماهی را به صورت اشتراکی با امیرحسین امین‌مطلق به عهده دارد.
بهنوش بختیاری کارگردان فیلم تنگ ماهی شد

 محسن محسنی‌نسب کارگردان٬ تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس که به‌تازگی تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» را به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم برعهده گرفته است٬ اکنون نیز در فیلم کوتاه جدیدی با نام «تنگ ماهی» به کارگردانی مشترک بهنوش بختیاری و امیرحسین امین‌مطلق به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

پس از پیگیری‌هایی که صورت گرفت محسن محسنی‌نسب توضیح داد:

دیگران چه می خوانند:

خانم بهنوش بختیاری تصمیم دارد به عنوان کارگردان به فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد و خوب است برای شروع کار و فعالیت به عنوان یک کارگردان باید از ساخت فیلم‌های کوتاه شروع کرد و این شد که خانم بختیاری برای ساخت این فیلم کوتاه اقدام کرد و تهیه‌کنندگی فیلمنامه این کار را به بنده پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم و به همین دلیل برای تولید این فیلم کوتاه درخواست پروانه ساخت دادم.

او درباره موضوع این فیلم کوتاه عنوان کرد: محوریت داستان این فیلم درباره فضاهای مجازی و تاثیر آن بر زندگی جوانان است که خیلی به صورت مختصر نوشته شده است.

شخصیت اصلی این فیلم یک دختر جوانی است که تحت تاثیر ماجراها و جریان هایی که فضای مجازی برای او ایجاد می‌کند٬ قرار می گیرد.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران بوده و دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران می باشد.

بهنوش بختیاری یک سلبریتی به تمام معناست، از حضور پررنگ و مداومش در فضای مجازی تا فعالیت های سینمایی و اجتماعی اش در زندگی واقعی. یک چهره رسانه ای که موافقان و مخالفان پرشماری دارد و اظهارنظرهایش دائما خبرساز می شوند.

بهنوش بختیاری در 29 اردیبهشت 1354 در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری است.

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است؛ بهنوش بختیاری عضو آخر یک خانواده 6 نفری است.

یک خواهر و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.

وی در تیرماه 1378 با محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده و از زندگی خود بسیار راضی است.

موسیقی مورد علاقه ی او کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ، مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار فلاحی علاقه دارد .

او اصلا از موسیقی رپ خوشش نمی آید.

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است و انتشار تصاویری متعدد و معرفی آنها به عنوان همسر خانم بازیگر یکی از پررنگ ترین حاشیه های چند سال اخیر است.

بهنوش بختیاری کارگردان فیلم تنگ ماهی شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟