ببینید | چالش بازی احسان علیخانی با داوران عصر جدید | آدم فروشی داوران عصر جدید را ببینید

در برنامه شب گذشته عصر جدید، احسان علیخانی یک چالش جالب بین داوران عصر جدید ایجاد می کند.
ببینید | چالش بازی احسان علیخانی با داوران عصر جدید | آدم فروشی داوران عصر جدید را ببینید

به گزارش روابط‌گستر؛ احسان علیخانی داوران عصر جدید را به چالش می کشاند. عصر جدید دیشب با حضور مجری و داورانش جذاب تر دیده شد. عصر جدید را می توان بهترین برنامه تولید شده در رسانه ملی دانست. بسیاری از شرکت کنندگان آینده خود را وابسته به موفقیت در عصر جدید می دانند. 

سوالات سخت و چالشی علیخانی از داوران عصر جدید را ببینید.

دیگران چه می خوانند:

بی منطق ترین و غرغرو ترین داور چه کسی است؟

عصر جدید

عصر جدید یک مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و پخش فصل اول آن از 27 بهمن 1397 از شبکه سه آغاز شده‌است. پخش فصل دوم این برنامه از 6 اسفند 1398 و فصل سوم آن نیز از 1 فروردین 1401، آغاز شد.

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور و حرکات موزون شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.

استودیو عصر جدید

استودیو عصر جدید برنامه‌ای برای پشت صحنهٔ برنامه عصر جدید بود که به روایت اتفاقات پشت صحنه و ماجراهای سرگرم‌کننده مسابقهٔ عصر جدید می‌پرداخت. استودیو عصر جدید برنامه‌ای بود که قرار بود پشت صحنهٔ عصر جدید را روایت کند. این برنامه در 28 بهمن 1397 آغاز و در 29 مرداد 1398 به پایان رسید و از آن به بعد هشتگ عصر جدید نام گرفت.

هشتگ عصر جدید برنامه‌ای با اجرای ایمان قیاسی برای پشت صحنه و حواشی برنامه عصر جدید است که به روایت اتفاقات پشت صحنه، گفت‌وگو و ماجراهای سرگرم‌کننده مسابقهٔ عصر جدید می‌پردازد.

هشتگ عصر جدید

هشتگ عصر جدید فصل اول برنامه‌ای 45 دقیقه‌ای است که پشت صحنهٔ عصر جدید را روایت می‌کند. این برنامه در عصر روزهای یکشنبه و دوشنبه (فردای روزهایی که برنامه پخش می‌شود)، از شبکه سه پخش می‌شود و در آن مجری پشت صحنه (ایمان قیاسی) با داوران، شرکت‌کننده‌ها، خانواده‌های آن‌ها و احسان علیخانی گپ و گفت می‌کند تا بینندگان برنامه عصر جدید شبکه سه در جریان حال و هوای آنچه در پشت صحنه می‌گذرد قرار بگیرند. قسمت اول این برنامه در 16 اسفند 1398 پخش شد.

بخش دوم فصل اول هشتگ عصر جدید در محرم و صفر 1399 پخش شد، یعنی بین مرحله دوم و مرحله نیمه‌نهایی این فصل. در این دو ماه، مسابقات عصر جدید پخش نشد، اما برای گرم ماندن تنور مسابقات و اطلاع‌رسانی به بینندگان تلویزیونی، هشتگ عصر جدید پخش شد. از دی تا بهمن 1399، قبل از شروع مرحله نیمه‌نهایی نیز بخش سوم فصل اول هشتگ عصر جدید پخش شد که هر قسمت شامل مصاحبه ایمان قیاسی با داوران و سازندگان برنامه و مصاحبه احسان علیخانی با افرادی مختلفی دربارهٔ دنیاگیری کووید 19 می‌شد.

مستند عصر جدید

مستند عصر جدید که با نام داستان تولد یک ستاره هم شناخته می‌شود، مجموعه مستند 60 دقیقه‌ای است که هر سال بعد از اتمام مرحلهٔ نیمه‌نهایی عصر جدید و مشخص شدن فینالیست‌ها از شبکه سه پخش می‌شود. این مستند به معرفی فینالیست‌های عصر جدید و مرور داستان زندگیشان می‌پردازد. این مجموعه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی روی آنتن می‌رود.

فصل اول این مستند در 13 مرداد 1398 آغاز و در 24 مرداد 1398 به پایان رسید. فصل دوم این مستند در 3 اسفند 1399 آغاز و در 21 اسفند 1399 به پایان رسید.

عصر جدید آنلاین

عصر جدید آنلاین یک برنامهٔ تاک شو است که به گفت‌وگو با شرکت‌کنندگان، مجریان، داوران، مربیان و عوامل برنامهٔ عصر جدید می‌پردازد. این برنامه به‌صورت زنده از کانال روبیکای عصر جدید پخش می‌شود.

قسمت اول این برنامه در 7 بهمن 1399 پخش شد.

عصر همدلی
پویش عصر همدلی، همکاری مشترک عصر جدید و هلال احمر و مردم ایران برای کمک به افراد نیازمند است.

فصل اول این پویش برای کمک به سیل‌زدگان در استان لرستان در سال 1398 و فصل دوم آن برای مبارزه با بیماری همه‌گیر کروناویروس و عواقب آن در مناطق محروم و کم‌برخوردار جهت تأمین وسایل حفاظت فردی (ماسک، مایع ضدعفونی، دستکش و…) برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم در سراسر کشور در سال 1399 بود. کمک‌های نقدی از طریق شماره‌گیری کد دستوری #112*780* به حساب جمعیت هلال احمر ایران واریز می‌شد.

ببینید | چالش بازی احسان علیخانی با داوران عصر جدید | آدم فروشی داوران عصر جدید را ببینید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟