جزئیات آتش سوزی در هتل جهانگردی یزد | ماجرا از چه قرار است؟

یک یا دو درخت در محوطه یکی از هتل‌های یزد دچار حریق شدند که به سرعت توسط آتش نشانی مهار شد و هیچ آسیبی به ساختمان هتل وارد نشد.
جزئیات آتش سوزی در هتل جهانگردی یزد | ماجرا از چه قرار است؟

اخبار حوادث: سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی گفت: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، گردن‌کشان، مزاحمین نوامیس در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا به مرحله اجرا گذاشته شد.

اخبار حوادث: فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه برخورد با اراذل و اوباش و مراکز ترویج‌دهنده فرهنگ غربی و قمارخانه‌ها در دستور کار جدی پلیس پایتخت است، گفت: 63 نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار و عاملان تخریب و شرارت و 22 نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به حمل سلاح غیرمجاز می‌کردند، دستگیر شدند.

دیگران چه می خوانند:

سیدمحمد حسینی پور  رئیس آتش نشانی یزد با اشاره به آتش گرفتن چند درخت در محوطه یکی از هتل های یزد گفت: به محض اطلاع از این حادثه، نیروهای آتش نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

اخبار حوادث | شروران تهران در دام پلیس گرفتار شدند | اراذل و اوباش تهران پاتک خوردند

وی عنوان کرد: آتش به سرعت مهار شد و خوشبختانه هیچ آسیبی به ساختمان و افراد وارد نشد.

حسینی پور بیان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست اما در دست بررسی است.

گفتنی است؛ خبر آتش سوزی در هتل جهانگردی یزد توسط برخی رسانه ها به نحوی منتشر شد که نگرانی اذهان عمومی را به دنبال داشت اما این آتش سوزی تنها در محوطه بیرونی هتل و در اثر آتش گرفتن یک درخت بوده است.

جزئیات آتش سوزی در هتل جهانگردی یزد | ماجرا از چه قرار است؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟