اخبار حوادث | مرگ موبایل قاپ نگون بخت در هنگام فرار | تصادف مرگبار سارقین موبایل قاپ یک کشته داشت

دو سارق موبایل قاپ هنگام دزدی، سوار موتورسیکلت شده و فرار می کنند. اما فریادهای مال باخته آنها را دست پیچه می کند و تصادف می کنند.
اخبار حوادث | مرگ موبایل قاپ نگون بخت در هنگام فرار | تصادف مرگبار سارقین موبایل قاپ یک کشته داشت

به گزارش روابط گستر؛ در اخبار حوادث گاهی موضوعات و سوژه ها بسیار عجیب و غریب هستند. در اخبار حوادث اتفاقات نادر نشر داده می شود. اخبار حوادث وظیفه به آگاهی رساندن حوادث مختلف در سراسر جهان را به عهده دارد. در اخبار حوادث امروز مرگ یک کیف قاپ در هنگام سرقت خبر می دهد.

2 سارق موتورسوار که به‌صورت سریالی موبایل‌قاپی می‌کردند هنگام فرار با خودرویی تصادف کردند و یکی از آنها جانش را از دست داد.

دیگران چه می خوانند:

این حادثه چند روز قبل در یکی از خیابان‌های مرکزی پایتخت رخ داد. ماجرا از این قرار بود که 2 سارق سوار بر موتور بودند که پس از قاپیدن موبایل یکی از طعمه‌هایشان اقدام به فرار کردند. مالباخته فریاد می‌کشید و از مردم درخواست کمک می‌کرد. همین باعث شد تا سارقان دستپاچه شوند و هنگام فرار با خودرویی تصادف کنند.


این تصادف به واژگون شدن موتور منجر شد و یکی از سارقان نیز به‌شدت زخمی شده و از هوش رفت. سارق دوم با وجود اینکه آسیب دیده و در تصادف زخمی شده بود قصد فرار داشت اما در محاصره مردم گرفتار شد. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که پلیس و اورژانس در محل حاضرشدند و مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

هر2 تحت درمان قرار گرفتند که اقدامات درمانی برای نجات یکی از آنها فایده‌ای نداشت و به کام مرگ فرو رفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارقان موتورسوار به‌صورت سریالی موبایل‌قاپی می‌کردند اما چند ثانیه پس از آخرین سرقت خود دچار حادثه شدند که مرگ یکی از سارقان را رقم زد.

متهم دیگر نیز پس از درمان به دادسرای ناحیه 34تهران انتقال یافت و در بازجویی‌ها به موبایل‌قاپی‌های سریالی اقرار کرد. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: سهم تهران از وقوع سرقت در کشور از 24 درصد به 19.5 درصد رسیده است

سردار علیرضا لطفی رییس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ که به عنوان جانشین رییس پلیس آگاهی فراجا منصوب شده، در مراسم تکریم خود در پلیس آگاهی تهران بزرگ که صبح امروز برگزار شد، گفت: دو ماه کمتر از چهارسال در پلیس آگاهی تهران بزرگ خدمت کردم. در این مدت عزیزان زیادی با ما همراهی کردند که قدردان همه این عزیزان هستم.

لطفی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در دوران ریاستش در پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: اقدامات بسیاری انجام شده که تمام آنها در این فرصت محدود قابل بیان نیست. اما باید بگویم در نتیجه اقدامات انجام شده ،امروز دیگر کمتر پرونده رسوب شده‌ای در پلیس آگاهی تهران بزرگ داریم تا جایی که حتی درصد کشف به وقوع ما در سال 1400، به میزان 115 درصد بود که نشان می‌دهد پرونده‌های قبلی کشف شده است.

لطفی ادامه داد: در حوزه سرقت نیز که عرصه بسیار مهمی است و پیچیدگی‌های فراوانی هم دارد ما توانستیم قدرالسهم تهران از سرقت در کشور را از 24 درصد به 19.5 درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه اقدامات زیادی در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری و ... انجام شده است، افزود: اقدامات نوین را نیز در دستور کار قرار دادیم که تمرکز بر پرونده‌های فقدانی و ایجاد مرکز واکنش سریع از جمله آن‌هاست.

به گفته لطفی، دو پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ غیرفعال بود که آن را فعال کردند و دو پایگاه را نیز به جغرافیای مناسب خود بازگردانده‌اند.

رییس سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ از همراهی رسانه‌ها نیز قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها تاثیر زیاد و محوری در احساس امنیت دارند و انصافا در این دوره دست ما را گرفتند.

اخبار حوادث | مرگ موبایل قاپ نگون بخت در هنگام فرار | تصادف مرگبار سارقین موبایل قاپ یک کشته داشت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟