اخبار حوادث | خودکشی به خاطر گربه های همسایه | درگیری مرگبار منجر به خودکشی شد

جسد مرد 51 ساله در خانه خودش پیدا شد. این مرد بعد از اصابت چاقو به همسایه، و مجروح کردن آن، خودش را کشت.
اخبار حوادث | خودکشی به خاطر گربه های همسایه | درگیری مرگبار منجر به خودکشی شد

به گزارش روابط گستر؛ در اخبار حوادث گاهی موضوعات و سوژه ها بسیار عجیب و غریب هستند. در اخبار حوادث اتفاقات نادر نشر داده می شود. اخبار حوادث وظیفه به آگاهی رساندن حوادث مختلف در سراسر جهان را به عهده دارد. در اخبار حوادث امروز از خودکشی یک مرد 51 ساله به خاطر گربه های همسایه خبر می دهیم.

مرد میانسال که به نگهداری گربه‌های خیابانی از سوی دختر همسایه اعتراض داشت، بعد از اینکه دختر جوان و مادرش را با ضربات چاقو مجروح کرد، به زندگی خود پایان داد.

دیگران چه می خوانند:

شامگاه جمعه 6 خرداد مأموران کلانتری 107 فلسطین در تماس با بازپرس محمد تقی شعبانی از مرگ مرد میانسالی در حیاط خانه‌اش خبر دادند.


با اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که ساختمانی 4 طبقه بود شدند. مأموران به محض ورود به حیاط خانه با جسد مرد 51 ساله در حالی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو جان باخته بود. در ادامه بررسی‌ها، مأموران در راه پله‌های طبقه سوم ساختمان با بدن نیمه جان دختری 38 ساله و مادرش که او نیز با ضربات چاقو مجروح شده بود مواجه شدند.
دختر و مادرش به بیمارستان منتقل شده و جسد مرد میانسال نیز که با ضربات چاقو به گردن و شکم از پا درآمده بود به پزشکی قانونی منتقل شد.
در تحقیقات اولیه مشخص شد، مرد میانسال به‌نام حجت در طبقه چهارم ساختمان به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کرده است. دختر جوان و مادرش نیز در طبقه پایینی خانه حجت ساکن بودند.
 همسایه‌ها و مادر و دختر مجروح درباره علت این حادثه گفتند: حجت یک گربه خانگی داشت. این در حالی بود که دختر همسایه هربار یک گربه را در خیابان می‌دید آن را به خانه می‌آورد و همین مسأله باعث اعتراض حجت شده بود.
ساعاتی قبل از درگیری خونین، حجت به سراغ دختر جوان رفته و به او اعتراض کرده بود که چرا گربه‌های ولگرد را از خیابان به خانه می‌آوری. این گربه‌ها خیابانی و بیمار هستند و هر بار که گربه‌ها را به خانه می‌آوری باعث می‌شود که گربه من نیز بیمار شود.
سر همین موضوع بین دختر جوان و مرد همسایه درگیری رخ داد و با شدت گرفتن دعوا همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته و مأموران نیز خود را به محل رساندند.

با حضور مأموران و وساطت همسایه‌ها به ظاهر این درگیری پایان یافت اما لحظاتی بعد از رفتن مأموران، دوباره حجت راهی خانه دختر همسایه شد و به محض اینکه وی در را باز کرد مرد میانسال با چاقویی که به همراه داشت مقابل در ورودی آپارتمان به دختر حمله و او را مجروح کرد صدای فریاد و کمک خواهی دختر، مادرش را از خانه بیرون کشید که این بار مرد میانسال او را نیز با چاقو زد.
بعد از این حادثه مرد میانسال به حیاط خانه رفت و با همان چاقو دو ضربه به گردن و 5 ضربه به شکم خود وارد و بدین ترتیب خودکشی کرد.
در حالی که دختر جوان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده پزشکان اعلام کردند به علت شدت خونریزی و جراحات وارده وی در حال جدال با مرگ است اما مادرش پس از بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شد.
تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت در این پرونده ادامه دارد.

خودکشی چیست

خودکشی عمل کشتن عمدی خود می باشد. خودکشی با آسیب زدن به خود متفاوت است. آسیب زدن به خود لزوما به قصد مردن انجام نمی شود اگرچه کسانی که به خود صدمه می زنند، خطر بالایی جهت اقدام به خودکشی دارند. خوشبختانه بیشتر افرادی که افکار خودکشی دارند دست به این کار نمی زنند. فکر به خودکشی ترسناک و ناخوشایند است.

علائم خودکشی

در صورت مشاهده هر یک از این علائم در دوستان یا نزدیکان خود، موقعیت را جدی بگیرید و در جهت حمایت و همدلی با او برآیید و فرد را تشویق کنید هر چه زودتر برای درمان اقدام کند. درمان افکار خود کشی و علائم خودکشی با استفاده از مشاوره افسردگی امکان‌پذیر است و بهره‌مندی از آن فرد را برای ادامه زندگی ترغیب می‌کند.

_صحبت کردن در مورد موضوعاتی مانند مرگ یا خود کشی، بی فایده بودن زندگی، سیر بودن از زندگی، رسیدن به بن بست و ...

_تمایل به انزوا و گوشه نشینی و دوری کردن از ارتباطات اجتماعی

_داشتن نوسانات خلقی و تغییرات شدید اخلاقی

_احساس ناامیدی و به آخر خط رسیدن در مورد شرایط موجود

_استعمال بیش از حد مواد مخدر و الکل

_تغییر روال عادی زندگی، تغییر در خواب و خوراک و امور زندگی

_روی آوردن به رفتارهای پرخطر با هدف تخریب خود_یادگاری

منبع: ایران

اخبار حوادث | خودکشی به خاطر گربه های همسایه | درگیری مرگبار منجر به خودکشی شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟