اخبار حوادث | عاملین جنایت در سراوان دستگیر شدند | انها مسلح بودند

7 ماه پیش در پی یک درگیری یک مرد با قاچاقچیان انسان در سراوان، مورد اضابت گلوله قرار می گیرد و فوت می کند. بالاخره پیگیری های پلیس نتیجه داده و قاتلین دستگیر شدند.
اخبار حوادث | عاملین جنایت در سراوان دستگیر شدند | انها مسلح بودند

به گزارش روابط گستر؛ اخبار حوادث از جرم و جنایت خبر می دهد. اخبار حوادث روزانه منتشر می شود. اخبار حوادث مخاطبین بسیاری دارد. در اخبار حوادث محدودیت وجود دارد زیرا اخبار حوادث برای آگاهی مردم منتشر می شود. اخبار حوادث امروز از دستگیری قاتلین مقتول در سراوان خبر می دهد.

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عاملان قتل مسلحانه مردی 45 ساله در یکی مناطق مرزی شهرستان سراوان پس از 7 ماه فرار دستگیر شدند.

دیگران چه می خوانند:

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در اواخر شهریور ماه سال قبل، در پی گزارش یک فقره قتل مسلحانه در یکی از مناطق مرزی شهرستان سراوان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، جسد مردی 45 ساله که بر اثر شلیک سلاح کلاش به قتل رسیده بود رویت و تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی  گفت: در بررسی تخصصی مأموران عاملان جنایت که دو نفر از قاچاقچیان انسان فعال در آن منطقه بودند شناسایی و مشخص شد آن‌ها به دلیل اختلافات قبلی پس از مشاجره با این مرد با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و به کشور همسایه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، در صدد دستگیری قاتلان بودند چند روز قبل از حضور مجدد آن‌ها در سطح شهرستان مطلع و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

سردار طاهری گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتلان در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و روز گذشته هر 2 متهم، دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از 7 ماه فرار دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه این 2 قاتل فراری گفت: هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سراوان

سراوان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان و مرکز شهرستان سراوان در جنوب شرقی ایران است. این شهر با جمعیت 60٬040 نفر پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت استان به‌شمار می‌رود. سراوان اولین نقطه در ایران است که خورشید در آن طلوع می‌کند و به «زادگاه خورشید ایران» معروف است. نام قبلی این شهر شستون بوده که در زمان رضا شاه پهلوی به سراوان تغییر کرده‌است.

پیشینه
آثار بدست در سراوان نشان می‌دهد که این شهر سابقه تاریخی و تمدن بسیار کهنی دارد. سنگ نگاره‌های کشف شده در سراوان که مربوط به هزاره اول قبل از میلاد مسیح هستند نشان از تمدن کهن این شهر دارد همچنین سفال کلپورگان که قدمت هفت هزار ساله دارد و تنها موزه زنده سفال جهان است از دیگر آثار تاریخی این شهر است. پیش از سال 1305 شمسی سراوان فعلی روستایی بنام «شستون» بود که به تدریج بر وسعت آن افزوده شد و به سراوان معروف شد؛ سراوان امروزه متشکل از روستاهای قدیمی بخشان، شستون، کهنه کلا، جو بلوچان است و سراوان در سال 1326 به شهرستان تبدیل شده‌است.

موقعیت جغرافیایی و زیست‌محیطی شهرستان سراوان
موقعیت جغرافیایی شهرستان سراوان در نقشه، 62 درجه و 20 دقیقه طول جغرافیایی و 27 درجه و 22 دقیقه عرض جغرافیایی می‌باشد. ارتفاع این شهرستان از سطح دریا 1165 متر و مسافت آن تا تهران 1906 کیلومتر است. شهرستان سراوان با مساحت 16096 کیلومتر مربع دارای 8 دهستان بنام‌های گشت، حومه، ناهوک، جالق، کله گان، کوهک و اسفندک، کشتگان، بم‌پشت می‌باشد و مردم این شهرستان با گویش بلوچی صحبت می‌کنند.

آب و هوای شهرستان سراوان در تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل است. کوه‌های کوه سفید گشت، کوه سرخ در بم‌پشت، از مرتفع‌ترین کوه‌های این شهرستان محسوب می‌شوند. رشته کوه سیاهان طولانی‌ترین رشته کوه در این شهرستان می‌باشد که از نزدیکی‌های تفتان شروع و تا ناهوک در محدوده پاکستان ادامه دارد. از رودخانه‌های شهرستان سراوان می‌توان به ماشکید، سیمش و روتک اشاره نمود.

 

اخبار حوادث | عاملین جنایت در سراوان دستگیر شدند | انها مسلح بودند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟