قیمت طلا و سکه امروز 4 شهریور 1401 | طلا بخریم یا نه؟

سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و ۱۳ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان معامله می‌شود.
قیمت طلا و سکه امروز 4 شهریور 1401 | طلا بخریم یا نه؟

روند بازار قیمت طلا و سکه در هفته گذشته با نوساناتی همراه بود. اما پیش‌بینی می‌شود با اخباری که از مذاکرات منتشر شده، بازار با ثبات همراه شود، قیمت طلا و سکه در این هفته بازار با نوساناتی همراه شد. شبکه اطلاع‌رسانی قیمت طلا، سکه و ارز، قیمت طلا 18 عیار را در لحظه تنظیم این گزارش، افزایشی و یک میلیون و 284 هزار و 500 تومان اعلام کرده است. یعنی حدود 35 هزار تومان بیشتر از روز گذشته.همچنین، این منبع قیمت تک‌فروشی سکه طرح جدید (امامی) را در لحظه تنظیم این خبر 13 میلیون و 973 هزار تومان اعلام کرده است. قیمت سکه را با ما دنبال کنید.

به گزارش این سایت، سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و 13 میلیون و 931 هزار تومان معامله می‌شود. این رقم 800 هزار تومان از روز گذشته بیشتر است. نرخ اونس جهانی نیز در لحظه تنظیم این خبر، افزایشی و 1,755 دلار اعلام شده است.

دیگران چه می خوانند:


آیا بازار طلا و سکه در هفته آینده با نوسان همراه است؟

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال خاضر نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از آینده بازار طلا و سکه انجام داد. در 10 روز اخیر، به دلیل اخبار منتشرشده از مذاکرات و همچنین ماه محرم، بازار با کاهش قیمت طلا همراه شد.

او افزود: در حال حاضر قیمت‌ها به یک ثبات خوبی رسیده و باید منتظر بود که روند کاهشی ادامه‌دار است یا خیر. اما به نظر می‌رسد با توجه به کاهش چشم‌گیر قیمت‌ها و همچنین کاهش قیمت دلار، کاهش تقاضا و اخبار مذاکرات می‌توان ثبات را در بازار دید. مردم می‌توانند خرید خود را در رابطه با مصنوعات طلا و سکه انجام دهند.

بذرافشان توضیح داد: احتمال نوسان قیمت در هفته آینده کم است. البته با توجه به قیمت دلار، شرایط بازار و اخبار سیاسی_اقتصادی، احتمال نوسان یک تا سه درصدی قیمت‌ها وجود دارد. اما کاهش یا افزایشی که در هفته گذشته اتفاق افتاد، در هفته‌های آینده تکرار نمی‌شود و ثبات حاکم خواهد بود.

قیمت طلا و سکه امروز 4 شهریور 1401 | طلا بخریم یا نه؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟