سهام عدالت | ارزش سهام عدالت 10 میلیون شد | چگونه سهام عدالت بفروشیم؟

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان روزهای کاری این هفته یعنی سه شهریور، به ۹ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان رسید.
سهام عدالت | ارزش سهام عدالت 10 میلیون شد | چگونه سهام عدالت بفروشیم؟

بورس در هفته‌ای که گذشت افت کرد و سهام عدالت نیز هم‌سو با شاخص کل بورس حرکت کرد. ارزش سهام عدالت این هفته چقدر شد؟ سهام عدالت در هفته اول شهریور کمتر از یک درصد افت کرد. همچنین شاخص کل بورس 0٫6 درصد کاهش یافت و در سطح یک میلیون و 442 هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد. ارزش سهام عدالت در ایران روزانه اعلام می شود. اخبار سهام عدالت را ما با دنبال کنید.

ارزش سبد 532 هزار تومانی در پایان روزهای کاری این هفته یعنی سه شهریور، به 9 میلیون و 361 هزار تومان رسید. این در حالی‌ست که ارزش این سبد، هفته گذشته روی قیمت 9 میلیون و 928 هزار تومان قرار داشت. همچنین ارزش سبد 490 هزار تومانی طی روز چهارشنبه با 8 میلیون و 565 هزار تومان برابر شد. این ازرش در هفته قبل معادل 8 میلیون و 914 هزار تومان بود.

دیگران چه می خوانند:

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در حاشیه جلسه روز گذشته شورای عالی بورس در رابطه با سامانه توثیق سهام عدالت و حواشی اخیر مبنی بر عدم همکاری بانک‌ها با سهامداران اظهار کرد: زیرساخت سامانه توثیق سهام در بازار سرمایه فراهم و سرویس‌های مرتبط با آن در اختیار تمامی بانک‌ها قرار گرفته است. اکنون تمامی بانک‌ها امکان استفاده از سرویس سامانه توثیق سهام را دارند، به نحوی که تاکنون در دو بانک به مرحله اجرا رسیدند و مابقی نیز منتظر تکمیل زیرساخت‌های حقوقی و الکترونیکی هستند.

وی ادامه داد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های الکترونیکی وظیفه بانک‌ها است و سازمان بورس ماموریتی را در این رابطه ندارد. ابلاغیه توسط خود شعبه اصلی بانک مربوطه به شعبات زیر مجموع ارسال خواهد شد.رئیس سازمان بورس گفت: سامانه متوفیان قرار بود تا پایان شهریور مهیا شود اما راه‌اندازی کامل آن نیازمند همکاری همه جانبه قوه‌قضائیه است.

عشقی بیان کرد: از آنجایی که کار متوفیان و انحصار وراثت در اکثر شهرستان‌ها به صورت دستی انجام و تعداد متوفیان زیاد است، اکنون مسئولان مربوطه در حال فراهم‌سازی زیرساخت‌های الکترونیکی در این شهرها هستند.

سهام عدالت | ارزش سهام عدالت 10 میلیون شد | چگونه سهام عدالت بفروشیم؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟