قیمت سکه و طلا امروز3 شهریور ماه | پیش بینی قیمت سکه و طلا

قیمت‌ طلا و سکه دیروز چهارشنبه۲ شهریور ۱۴۰۱، روند کاهشی داشت. اخبار خوب برجامی و بازگشت خوشبینی‌ها نسبت به نتیجه مذاکرات، باعت کاهش قیمت دلار و به دنبال آن طلا و سکه شد. این در حالی است که اونس امروز افزایشی بود. سیگنال‌های موثر بر بازار را بخوانید.
قیمت سکه و طلا امروز3 شهریور ماه | پیش بینی قیمت سکه و طلا

قیمت سکه و طلا طی معاملات صبح امروز در بازار مشخص شد و تحت تاثیر عوامل اقتصادی داخلی و بین المللی شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار بودیم. در ادامه پیش بینی قیمت سکه و طلا را می‌بینید:

کارشناسان معتقدند این روزها اونس اثرگذاری خود را بر بازار طلا و سکه ایران تا حد زیادی از دست داده است و این بازار از قیمت ارز و اخبار برجامی پیروی می‌کند. در نتیجه در صورت تداوم انتشار اخبار مثبت از مذاکرات هسته‌ای و روند کاهشی قیمت دلار، بازار طلا و سکه ممکن است در کانال‌های فعلی که نسبت به به هفته‌های گذشته پایین‌تر است باقی بمانند.

دیگران چه می خوانند:

در بازار طلا و سکه چه گذشت؟
امروز در بازار طلا و سکه نوساناتی وجود داشت. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر کاهشی اعلام کرده است. هر گرم طلای 18 عیار اکنون یک میلیون و 241 هزار و 972 تومان داد و ستد می‌شود.

اما قیمت سکه طرح جدید در این لحظه روند افزایشی دارد و به قیمت 13 میلیون و 650 هزار تومان رسیده است. رقم اعلامی حدود 15 هزار تومان بیشتر از روز گذشته است. اما هنوز با کانال‌ 14 میلیون تومانی پیشین فاصله دارد.

همچنین قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند افزاشی دارد و به 13 میلیون رسیده است. رقم اعلامی حدود 50 هزار تومان بیشتر از روز گذشته است.

قیمت سکه و طلا امروز3 شهریور ماه | پیش بینی قیمت سکه و طلا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟