یارانه نقدی تا این تاریخ حذف می شود | یارانه بگیران در این سامانه ثبت نام کنند

آخرین یارانه‌ای باشد که به حساب مردم واریز خواهد شد و پس از آن، اقتصاد ایران با یارانه‌های نقدی خداحافظی خواهند کرد.
یارانه نقدی تا این تاریخ حذف می شود | یارانه بگیران در این سامانه ثبت نام کنند

یارانه کمک مالی است که دولت له مردم می دهد. یارانه از زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد پرداخت می شود. یارانه به صورت نقدی و گاهی کالا به مردم داده می شود. به نظر می‌رسد یارانه شهریورماه، آخرین یارانه‌ای باشد که به حساب مردم واریز خواهد شد و پس از آن، اقتصاد ایران با یارانه‌های نقدی خداحافظی خواهند کرد.

در حالی معاون وزیر اقتصاد از احتمال اجرای آزمایشی طرح کالابرگ خبر داده که به نظر می‌رسد یارانه شهریورماه، آخرین یارانه‌ای باشد که به حساب مردم واریز خواهد شد و پس از آن، اقتصاد ایران با یارانه‌های نقدی خداحافظی خواهند کرد. این در شرایطی است که مردم در واکنش‌های متعدد درباره انتخاب میان کالابرگ و یارانه، یارانه را انتخاب کرده و عنوان می‌کنند که یا پول یارانه‌ها مشکلاتی چون پرداخت قسط، هزینه بیماری و... را می‌توانند انجام دهند.

دیگران چه می خوانند:

تصمیم دولت برای یارانه نقدی


باداین حال، معاون وزیر اقتصاد در مورد زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: در حوزه کالابرگ نیز با توجه به اینکه این موضوع قانون است دولت می‌خواهد زیرساخت ها را فراهم کند. این موضوع با مسئولیت مستقیم وزارت رفاه دنبال می‌شود. زیر ساخت های فنی آماده شده و امکان اجرای آزمایشی آن برای برخی اقشار فراهم شده است.
سید هادی سبحانیان، در صورتی که طرح اجرایی در دولت به تصویب برسد، از تاریخ یک مهر ماه این امکان وجود دارد که به صورت آزمایشی اجرایی شود. گفتی است یارانه نقدی مردادماه، چهارمین یارانه نقدی پس از جراحی اقتصادی دولت و حذف ارز 4200 تومانی بوده است.

پرداخت یارانه نقدی از اردیبهشت امسال و به دنبال حذف ارز 4200 تومانی از واردات کالای اساسی با رویه جدید و مبلغ 300 تا 400 هزار تومان به تناسب دهک‌بندی صورت گرفته برای 9 دهک پرداخت می‌شود؛ به‌طوری که برای سه دهک اول به ازای هر نفر 400 هزار و مابقی دهک‌ها 300 هزار تومان است. البته برای دهک دهم درآمدی یارانه‌ای وجود ندارد، اما دسترسی آنها مانند دیگر شهروندان به یارانه نان، انرژی و دارو برابر خواهد بود.

یارانه نقدی تا این تاریخ حذف می شود | یارانه بگیران در این سامانه ثبت نام کنند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟