ازدواج شاهین صمدپور علنی شد | عروس شاهین صمدپور کیست؟

بالاخره شاهین صمدپور از نامزدش رونمایی کرد. شاهین صمدپور کارگردان و گزارشگر و مجری تلویزیون و مستند ساز و خبرنگار آزاد است.
ازدواج شاهین صمدپور علنی شد | عروس شاهین صمدپور کیست؟

بالاخره شاهین صمدپور از نامزدش رونمایی کرد. شاهین صمدپور کارگردان و گزارشگر و مجری تلویزیون و مستند ساز و خبرنگار آزاد در 27 بهمن 1360 در تهران به دنیا آمده و با مادرش زندگی می کند شاهین صمدپور در تیر ماه 1401 خبر نامزدی خود را با دختری به نام الناز نادری علنی کرد.

بیوگرافی شاهین صمدپور

دیگران چه می خوانند:

بیوگرافی شاهین صمدپور

شاهین صمدپور متولد 27 بهمن 1360 در تهران، مستندساز است. فارغ التحصیل لیسانس تکنولوژی آموزشی می باشد، از بازیگری شروع کرد سپس دستیار کارگردان و مجری شد و حالا مستندساز و خبرنگار مستقل می باشد.

فرزند طلاق

مادرش کارمند اتاق بازرگانی و پدرش صاحب شرکت تعمیرگاهی بود. تک فرزند خانواده بود که در 5 سالگی پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند، علت این جدایی اعتیاد شدید پدر به تریاک و هروئین بود که حاضر به ترک آن نیز نشد.

تا مدت ها حضانت او به پدر معتادش سپرده شد تا اینکه با تلاش مادر و شدت گرفتن اعتیاد پدر او برای همیشه از خانه پدر فرار و نزد مادرش رفت. بعد از این ماجرا و چند دیدار با پدر دیگری خبری از او تا به الان ندارد.

شروع فعالیت از 11 سالگی

شاهین بصورت جدی فعالیت هنری خود را از 10 سالگی با حضور در کانون هنری حر با سرپرستی سید جواد هاشمی شروع کرد و در 11 سالگی جایزه بهترین بازیگر تئاتر کشور را بدست آورد.

ورود به تلویزیون

فعالیت هنری اش را ادامه داد تا اینکه از سال 1377 که 17 ساله بود بعنوان دستیار سوم کارگردان وارد تلویزیون شد و تا مدتی بعنوان مدیر تولید و مدیر برنامه ریز فعالیت می کرد او برای اولین بار با مستند درنگ بعنوان مجری جلوی قاب تلویزیون ظاهر شد.

در سال 92 – 93 صمدپور برنامه مستند شوک را برای شبکه سه کارگردانی و اجرا کرد که استقبال گسترده ای از آن شد اما پیامد این استقبال ممنوع الکاری از سال 94 می باشد.

جنجال در فضای مجازی

بعد جدا شدن از تلویزیون با ساخت مستندهای اجتماعی و بدون سانسور در فضای مجازی به فعالیت اش ادامه داد و همان سال 94 با مستندی در مورد کیفیت دو غول خودروسازی ایران خودرو و سایپا و گفتگو با مدیر عاملان آنها حسابی جنجال برانگیز شد.

خیریه مهر آفرین

حالا صمدرپورد در قامت یک خبرنگار مستقل هر از گاهی با خیریه مهرآفرین همکاری می کند و بصورت تخصصی در حوزه کودکان و آسیب های اجتماعی این قشر فعالیت دارد.

 

ازدواج شاهین صمدپور علنی شد | عروس شاهین صمدپور کیست؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟