سیگنال جدید نوید محمدزاده برای فرشته حسینی l عاشقانه های نوید محمد زاده

عاشقانه های نوید محمدزاده برای فرشته حسینی را ببینید.
سیگنال جدید نوید محمدزاده برای فرشته حسینی l عاشقانه های نوید محمد زاده

 نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. نویدمحمدزاده متولد 17 فروردین 1365 است. نوید محمدزاده به تازگی با فرشته حسینی ازدواج کرده است. نوید محمدزاده در ایلام متولد شده است. نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشته و در دوران نوجوانی قرار بود که برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند.
 

نوید محمد زاده 1.jpg" />

دیگران چه می خوانند:

نوید محمدزاده در استوری خود فرشته حسینی را ملکه من خطاب کرد

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده (زادهٔ 17 فروردین 1365 بازیگر ایرانی است.

نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (1392) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت،[3] و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (1394) و بدون تاریخ، بدون امضاء (1395) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

زندگی‌نامه

نوید محمدزاده در 17 فروردین‌ماه سال 1365 در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد. وی در سال 1400 با فرشته حسینی ازدواج کرد.

جوایز و نامزدی‌ها

نوید محمدزاده در نشست خبری فیلم سرخپوست
نوید محمدزاده در سی و دومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. نوید در برنامه اینترنتی 35 اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده‌است.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنوارهٔ فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد[1] و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. وی برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا 2015 را دریافت کرده‌است. همچنین در سی و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود. نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم). وی همچنین از رسانه‌هایی که فهرستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد. با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم، وی یکی از پرافتخارترین بازیگران جشنواره فجر محسوب می‌شود.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنوارهٔ ونیز شد.

نوید محمد زاده 3.jpg" />

او در بیستمین دورهٔ جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را دریافت کرد.

وی در بیست و یکمین جشن سینمای ایران برندهٔ تندیس بهترین بازیگر اول نقش مرد برای فیلم «سرخ‌پوست» شد.

اهدای جایزهٔ سینمایی به بازماندگان زلزله کرمانشاه
نوزدهمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی برندگان خود را اعلام کرد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» موفق به کسب جایزهٔ بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی شد. وی در جشنوارهٔ آسیا پاسیفیک 2017 جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا دریافت کرد.

او ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنوارهٔ فیلم براتیسلاوا که برای دومین بار او را به عنوان برنده جایزهٔ بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی می‌کنند، جایزه اش را به بازماندگان زلزله7٫3 ریشتری در کرمانشاه تقدیم کرد.

سیگنال جدید نوید محمدزاده برای فرشته حسینی l عاشقانه های نوید محمد زاده

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟