رونمایی حامد آهنگی از خودروی میلیاردی اش | تفریحات خانوادگی حامد آهنگی سوژه شد

حامد آهنگی هنرمند بسیار توانمند کشورمان با تیپی جدید در طبیعت زیبا همراه با همسر و پسرش دیده شد.
رونمایی حامد آهنگی از خودروی میلیاردی اش | تفریحات خانوادگی حامد آهنگی سوژه شد

به گزارش روابط‌گستر؛ حامد آهنگی به همراه خانواده با ماشین لوکس خود به تفریح رفته اند. حامد اهنگی مجری، بازیگر و کمدین اهل انزلی است. حامد آهنگی فردی خانواده دوست است. حامد آهنگی در خندوانه و جوکر حضوری فعال داشته است.

حامد آهنگی متولد 17 تیر 1358 در بندر انزلی استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است .

دیگران چه می خوانند:

حامد آهنگی.jpg" />

حامد آهنگی در سال 1372 و از سن 14 سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد.

در سال 1380 در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز کار حرفه‌ای آهنگی در سال 1381 و با دعوت شبکه باران شکل گرفت؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت.

حامد آهنگی سال 1389 و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال 1395 اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

بازیگری حامد آهنگی
حامد آهنگی در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان حضور یافت و توانست جایزه بازیگری بگیرد. او از سال 1380 کار در جُنگ شبانه را در کنار رضا نظری (کمدین) شروع کرد و از سال 1384 بعنوان بازیگر اصلی وارد یک گروه نمایشی شد.

نویسندگی و کارگردانی حامد آهنگی
حامد آهنگی نمایش های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره 1 و 2، کلاس درس، داماد تصادفی، منشی قلابی و … نویسندگی و کارگردانی کرده است.

شهرت حامد آهنگی
حامد آهنگی به عنوان بازیگر در سریال هایی مانند لژیونر، 6 قهرمان و نصفی، بچه محل بازی کرده است اما اوج شهرت حامد آهنگی را می توان اجرای استندآپ در برنامه خندوانه رامبد جوان دانست.

اجرای حامد آهنگی
حامد آهنگی سالها پیش با حضور در ویژه برنامه برترین‌های شبکه جام جم در شهر شیراز به اجرای برنامه پرداخت، سپس با معرفی یکی از خوانندگان به حمید خندان برای اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد.

این هنرمند از خرداد 1389 برنامه «شب های کیش» را هر ماه در این جزیره به روی صحنه برد و هرشب در سالن‌های مختلف اجرا دارد. در اولین اجرای او در کیش تنها 13 نفر حضور داشتند اما با پخش سی دی برنامه هایش به شهرت رسید.

حامد آهنگی برنامه متنوعی را علاوه بر کیش، در شهرهای مختلف ایران اجرا می کند.

از شب های کیش تا شب آهنگی
حامد آهنگی بعد از اجرای برنامه شب های کیش، از خرداد 1399 اجرای سری دوم مسابقه تلویزیون شوتبال را در کنار مبینا نصیری برعهده گرفت و یک سال بعد برنامه «شب آهنگی» را در فیلم نت شروع کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ورود حامد آهنگی به سینما
فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2، اولین حضور حرفه‌ای حامد آهنگی در سینما است. این فیلم به دنبال فیلم چند میگیری گریه کنی 1 بعد از 14 سال ساخته شده است.

مروری بر برنامه های حامد آهنگی
حامد آهنگی در چند می گیری گریه کنی 2
چند می‌گیری گریه کنی 2 فیلمی به کارگردانی علی توکل‌نیا، نویسندگی رحیم بهبودی‌فر و تهیه‌کنندگی علی توکل‌نیا و حسن توکل‌نیا است.

داستان این فیلم از جایی آغاز می‌شود که پسر رضا شایسته بعد از سی سال برای گرفتن ارثیه به ایران می‌آید اما بنابر وصیت پدرش باید برای هفت خانواده بی بضاعت هفت مراسم تشییع جنازه بگیرد و....

ابوالفضل پورعرب، حامد آهنگی، محیا دهقانی، اشپیتیم آرفی، حمید لولایی و... از بازیگران این فیلم هستند.فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2، اولین حضور حرفه‌ای حامد آهنگی در سینما است که نقش روضه خوان را بر عهده دارد.

رونمایی حامد آهنگی از خودروی میلیاردی اش | تفریحات خانوادگی حامد آهنگی سوژه شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟