پست جذاب لیلا اوتادی در اینستاگرام | لیلا اوتادی اصالتش را لو داد

لیلا اوتادی بازیگر سرشناس کشور با انشار یک عکس جذاب با لباس محلی، از اصالتش حرف زد.
پست جذاب لیلا اوتادی در اینستاگرام | لیلا اوتادی اصالتش را لو داد

به گزارش روابط‌گستر؛ لیلا اوتادی اینستاگرامش را با انتشار یک عکس جذاب با لباس محلی به روز کرد. لیلا اوتادی در این پست اصالتش را لو داد. لیلا اوتادی بازیگری کم حاشیه است.

لیلا اوتادی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که اولین بار با سریال مهر و ماه به مخاطبان تلویزیون معرفی شد.

دیگران چه می خوانند:

این بانوی هنرمند که به تازگی در سریال گاندو و فیلم سینمایی پسرکشی به ایفای نقش پرداخته است این روزها مشغول بازی در یک فیلم است و با چهره ای متفاوت در این فیلم مقابل دوربین رفت.
لیلا اوتادی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از فیلم جدیدش به روز کرد و درباره اصالتش نوشت.

در پست منتشر شده توسط لیلا اوتادی آمده است:

این تست گریم ولباس برای قبل از کروناست،نقش زیبایی که مثل خودم اصالتش ترک قشقاییه و فعلا موکولش کردیم به بعد از کرونا،امیدوارم همه چیز زودتر درست بشه...

این تست گریم احتمالا مربوط به یک سریال است و لیلا اوتادی بعد از تجربه های متعدد در دنیای بازیگری این بار ایفاگر نقش متفاوت تری خواهد بود.

انتشار این تصویر از اتاق گریم و نگاهی به تصاویر مربوط به گریم هنرمندان دیگر از جمله میرطاهر مظلومی، بیوک میرزایی ، صدرالدین حجازی و... خبر از یک سریال تاریخی میدهد که تصویربرداری آن بعد از پایان ماجرای شیوع ویروس کرونا آغاز خواهد شد.

پسرکشی به کارگردانی محمدهادی کریمی جدیدترین تجربه بازیگری لیلا اوتادی است که برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

پست جذاب لیلا اوتادی در اینستاگرام | لیلا اوتادی اصالتش را لو داد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟