ببینید | موزیک ویدئوی احساسی فرزاد فرزین | فرزاد فرزین می نوازد و می خواند

موزیک ویدئوی جدید و پر احساس فرزاد فرزین برای این روزهای پر غم فاجعه متروپل منتشر شد.
ببینید | موزیک ویدئوی احساسی فرزاد فرزین | فرزاد فرزین می نوازد و می خواند

به گزارش روابط گستر؛ فرزاد فرزین خواننده و بازیگر مشهور کشور است. فرزاد فرزین در بین مردم محبوبیتی خاص دارد بویژه در بین جوانان. فرزاد فرزین در موسیقی پاپ فعالیت دارد و صدای دلنشین او حاکی از قدرت صدای اوست. فرزاد فرزین ویدئوی جدیدی منتشر کرده که در آن پر احساس می خواند.

ویدئوی پر احساس فرزاد فرزین را در فیلم زیر ببینید.

دیگران چه می خوانند:

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 خواننده، تهیه‌کنندهٔ موسیقی و ترانه‌نویس ایرانی است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال 1378 آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و آهنگ دو نفره را داشته‌است.

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شب بخیر تهران (1382)، کوله پشتی (1386)، صبح آمد (1387)، با ما اینجا (1390) سریال راز پنهان (1391)، برنامه تلویزیونی ماه عسل (1392) سریال آخرین بازی (1393)، سریال نمایش خانگی عاشقانه (1395) و سریال نمایش خانگی مانکن (1398) را اجرا کرده‌است.

خوانندگی
سال‌های ابتدایی فعالیت

فرزاد فرزین موسیقی حرفه‌ای را در سال 1387 با «گروه کروز» آغاز کرد و در آلبوم (باغ افسانه) گروه کروز آهنگسازی کرده‌است، اما گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اول خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» 3 سال به طول انجامید و در نهایت این آلبوم در سال 1383 منتشر شد. آهنگسازی قطعه‌های شراره بر عهده خود او «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود. پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را آغاز کرد و با «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس»، «رضا صادقی» و «امید آمری» در قطعات پشت صحنه و هموطن هم آواز شد و قطعاتی را برای دیگر خوانندگان تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» به خوانندگی «محسن چاوشی» حضور افتخاری داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

پس از شراره فرزاد کار بر روی آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوبارهٔ آهنگ‌های غیررسمی خود آغاز کرد که توسط شخص یا اشخاصی که هویت آن‌ها ناشناس ماند، به‌طور غیررسمی منتشر شد. پس از این مسئله، فرزاد سراغ تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ها رفت تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند (او در این فاصله آلبوم تعقیب و شوک یک آلبوم اینترنتی و غیررسمی بنام تهدید منتشر کرد). دومین آلبوم رسمی او با نام شوک در سال 1387 به بازار عرضه شد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. بیشتر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد صورت گرفته بود و آهنگسازانی مثل «فرزاد فتاحی» آن‌ها را تنظیم کرده بودند. این آلبوم مورد توجه زیادی واقع شد و در جدول فروش، با فروش بیش از 140٬000 نسخه، در رتبهٔ پنجم قرار گرفت.

پس از موفقیت آلبوم شوک، فرزاد فرزین آغاز به اجرای کنسرت‌هایی در سراسر کشور کرد که از جملهٔ آن‌ها می‌توان به تهران، کرج (به همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره کرد. آلبومی که فرزاد پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. او در این آلبوم با تنظیم‌کنندگان سرشناسی چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرده و «حامد هاکان» نیز با او همکاری کرده‌است. «شانس»، سومین آلبوم رسمی فرزاد فرزین اسفند ماه 1388 عرضه شد و در هفته اول با فروش خوبی مواجه شد. پس از موفقیت این آلبوم فرزاد فرزین در برنامهٔ نوروزی شبکهٔ سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه‌ای مخصوص برنامه به نام «تو نزدیکی» را آماده کرد.

فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به خبرنگاری که صدای او را شبیه فریدون فروغی می‌دانست واین سؤال که آیا علاقه‌ای به آثار فروغی دارد، گفت: سبک هنری ایشان مورد علاقهٔ من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم. او در مراسم رونمایی از آلبوم شخصی گفت تلاشش بر این بوده که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرد.

حرفهٔ بازیگری فرزاد فرزین
فرزین در سال 1385 خورشیدی در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را بر عهده داشت. همچنین او در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. او برای فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته‌است و دیگر کار سینمایی او کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی نام دارد که در این فیلم همبازی بازیگرانی مانند لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی بوده‌است. همچنین فرزاد موسیقی میانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده‌است.

فرزاد فرزین در سال 1395 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه ایفای نقش کرده‌است. فرزاد فرزین تیتراژ ابتدایی این سریال را به همراه سه تک آهنگ دیگر اجرا کرده‌است.

فرزاد فرزین در سال 1398 در ادامه حرفه بازیگری این بار در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده مقابل دوربین رفت. او در این سریال به عنوان خواننده تیتراژ و بازیگر ایفای نقش کرده‌است.

فرزاد فرزین در سال 1399 در سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده جلوی دوربین رفت و در نقش پارسا در این مجموعه ایفای نقش کرده‌است.

ببینید | موزیک ویدئوی احساسی فرزاد فرزین | فرزاد فرزین می نوازد و می خواند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟