ببینید | سوپرایز مجید رضوی توسط هواداران وسط کنسرت | شمارش معکوس برای فوت کردن کیک

مجید رضوی خواننده جدید پاپ کشور در حاشیه اولین کنسرتش در روز تولد خود توسط هواداران و همکارانش سوپرایز شد.
ببینید | سوپرایز مجید رضوی توسط هواداران وسط کنسرت | شمارش معکوس برای فوت کردن کیک

به گزارش روابط گستر؛ مجید رضوی متولد سال 1376 در تهران است. مجید رضوی به تازگی کار خوانندگی را آغاز کرده است. مجید رضوی به کمک مسعود جهانی توانست اولین آهنگ خود را روانه بازار کند. مجید رضوی در ویژه برنامه نوروز 1401 نیز در کنار احسان علیخانی حضور یافت. مجید رضوی در حاشیه اولین کنسرتش توسط هواداران و همکارانش سوپرایز شد.

فیلم زیر از لحظه سوپرایز مچید رضوی و فوت کردن شمع کیک تولدش را ببینید.

دیگران چه می خوانند:

ظاهراً این نوع سوپرایزها در کشور باب شده است چرا که چند روز پیش در خبری مشابه از سوپرایز محسن یگانه توسط هواداران و همکارانش خبر دادیم. البته این نوع حرکات بسیار خوشایند است.

فیلم سوپرایز محسن یگانه را نیز در پایین ببینید.

جشن تولد 37 سالگی محسن یگانه در پشت صحنه کنسرت
همکاران محسن یگانه، تولد 37 سالگی او را در پشت صحنه کنسرتش در هتل اسپیناس پالاس جشن گرفتند. یگانه زاده 23 اردیبهشت 1364 در شهر گنبد کاووس است.

مجید رضوی

مجید رضوی خواننده ایرانی متولد 1376 متولد تهران است.(مجید رضوی 25 سال دارد) وی از سال 1399 با همکاری مسعود جهانی شهرت یافت.البته وی این اطلاعات را در برنامه عصر جدید احسان علیخانی گفته است.

آهنگ نگین قلبمی آنقدر طرفدار پیدا کرد که در زمان انتشار آن ترند گوگل شد.

مجید رضوی از معدود خوانندگان تازه کاری است که توانسته است ترانه و آهنگ سازی برخی ارتسیت های معروف ایرانی همانند فرزاد فروخ ، دانوش و سهراب پاکزاد را انجام دهد.

مجید رضوی نام آشنا در حوزه خواننده و آهنگ ساز و ترانه سرای موسیقی ایرانی می باشد . این خواننده توانسته است به تنظیم های مسعود جهانی به معروفیت و محبوبیت ویژه ای در بین دوست داران موسیقی کسب کنید .
مجید رضوی از معدود خوانندگان تازه کاری است که توانسته است ترانه و آهنگ سازی برخی ارتسیت های معروف ایرانی همانند فرزاد فروخ ، دانوش و سهراب پاکزاد را انجام دهد .

متاسفانه تاکنون هیچ گونه اطلاعات شخصی از این خواننده مردمی و محبوب منتشر نشده است .

آهنگ شناسی مجید رضوی

آهنگ نگین قلبمی
نگین قلبمی واسه دلم مرهمی حالمو تو میکنی خوب

فاصلت ازم نشه دور دلم قرصه که پشتمی مثل یه کوه

چشم نظر

به همین عشق قسم دیگه برنمیدارم یه لحظه چشم ازت

بیا که اومدنت خیلی قشنگه بیا دور گردنت بندازم یه چشم نظر

دسته گل

اگه بهت گیر میدادم نبود دست خودم نمیخواستم اذیتت کنم دسته گلم

تو به دل نگیر عزیزم دیوونه شدم تو بزرگی کن و برگرد من دست پرم

آسمون

واست آسمون میشم تو پرنده شو برات سایه بون میشم

اگه گل بشی برام قطره قطره خودم بارونت میشم

از خودت بگو

از خودت بگو این چند وقتی که ندیدمت چی شد

آخر اون چیزی که تو میخواستی شد

دلت تو این مدت قسمت کی شد

پدیده

هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

میبینی هر کی ما دوتا رو تا دیده حسه بینمونو فهمیده بردی قلبمو با چشات پدیده

پیج اینستاگرام مجید رضوی

موسیقی پاپ

موسیقی پاپ (pop music) نوعی موسیقی مردم پسند و عمدتاً برای مخاطبان جوان که در نیمۀ دوم قرن بیستم با الهام از بلوز (Blues) و دیگر موسیقی ها در کشورهای انگلوساکسون شکل گرفت و سپس در سطح جهان رایج شد.
موسیقی پاپ یک سبک از موسیقی عامه‌پسند است و معمولاً در مقابل موسیقی کلاسیک و فولک (محلی) قرار می‌گیرد و از آن‌ها متمایز است. با این حال هنرمندان این سبک در سبک‌های راک، هیپ‌هاپ، دنس، ریتم اند بلوز (R&B) و کانتری هم می‌توانند فعالیت داشته باشند و این باعث می‌شود که تبدیل به سبکی انعطاف‌پذیر شود. عبارت «موسیقی پاپ» همچنین می‌تواند به یک زیر سبک خاص (درون پاپ) اشاره داشته باشد مانند سافت راک و پاپ راک.

شاید یکی از مشخصات اصلی موسیقی پاپ ، یک عنصر ریتمیک سنگین در زیر است که معمولا توسط دستگاههای تقویت کننده الکترونیک (amplifier) اجرا می گردد و ملودی اصلی بر این ریتم غالب می باشد.

ترانه پاپ به ترانه ای گفته می شود که مردم به زمزمه و خواندن آن علاقه دارند . موسیقی پاپ از نظر تجاری موفق می باشد و سبک مورد علاقه ایستگاههای رادیویی است.

مشخصات موسیقی پاپ چیست:

موسیقی پاپ نوعی موسیقی است که به شکل تجاری تهیه میشود و هدفش سود مالی است.سایمون فریت Simon Frith، منتقد موسیقی و جامعه شناس متخصص موسیقی مردم پسند، می گوید موسیقی پاپ به عنوان یک صنعت شناخته میشود نه هنر.

سایمون فریت Simon Frith می گوید “پاپ” طوری طراحی شده که برای همه جالب باشد و از هیچ جای خاصی نیامده و قرار هم نیست سلیقه خاصی را اعمال کند.

این موسیقی در اثر هیچ آرزوی پرمعنا به وجود نیامده و تنها جاه طلبی سازندگان آن سود و پاداش مادی است و…با تعاریف موسیقایی، بسیار محافظه کارانه هم هست.

در دهه 50 آغاز شد و آنچه در این مجموعه قرار میگیرد معمولا برای گروه بزرگی از افراد جذاب است. با به وجود آمدن صفحه های پلاستیکی یا وینیل در دهه 30 تا ظهور کامپکت دیسک یا CD در دهه 80، موسیقی ضبط شده، نسبت به موسیقی زنده، بیش از پیش در دسترس قرار گرفت. ترانه های پاپ معمولا در 3 دقیقه اجرا میشوند و در آنها از ملودیهایی استفاده میشود که معمولا بسیار شنیدنی بوده و عده بسیاری را به خود جلب میکنند.

موسیقی پاپ ایرانی بعد از انقلاب

موسیقی پاپ پس از انقلاب به دلیل محدودیت‌ها دچار تغییراتی شد، ولی رفته رفته و با گذشت زمان و پیشرفت کار‌های فرهنگی و هنری توانست مجددا جایگاهی پیدا کند تا اینکه گروه‌ها و خوانندگانی چون گروه آریان، خشایار اعتمادی، سعید شهروز، شادمهر عقیلی و محمد اصفهانی از نخستین کسانی بودند که فعالیت در این سبک را آغاز کردند و کسانی چون حسین زمان، علیرضا عصار، قاسم افشار، ناصر عبداللهی و مانی رهنما این راه را دنبال کردند.

از دهه 80 به بعد خوانندگانی، چون شهرام شکوهی، مهدی یراحی، مرحوم مرتضی پاشایی، سامان جلیلی، مهدی احمدوند و زانیار خسروی روی کار آمدند. در حال حاضر کسانی چون حامد همایون، بهنام بانی، امید حاجیلی، محسن یگانه، احمد سعیدی، سینا شعبانخانی، حمید هیراد، حمید عسکری، هوروش بند، میثم ابراهیمی، سیامک عباسی، علیرضا طلیسچی،  و مهدی جهانی، گروه پازل، گروه ماکان، امیرعباس گلاب، مسعود صادقلو و... در این سبک فعالیت می‌کنند.

ببینید | سوپرایز مجید رضوی توسط هواداران وسط کنسرت | شمارش معکوس برای فوت کردن کیک

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟